Hund i vindueskarmen

Ja her er det ikke kun kattene som sidder i vinduet, Bibi gør også.:slight_smile:
Hun elsker at sidde og holde øje med hvad der sker ude på gaden.

Hun hopper op på sofaen og så videre op i vindueskarmen.
Mosquito står hver gang og skælder ud nede på gulvet, han kan nemlig ikke engang hoppe op på sofaen det lille skidt :tihi:

Lige et par foto af dem i deres vinterdress også :høhø:
Hilsen Lisbeth

Nuurh de er kære :wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Så stil dog en trappe til den bette ski’ så han også kan komme op og se lidt til verden udenfor.

:høhø:

Hvor er de skønne med deres små Parca-coats…

:hjerte::hjerte::hjerte:

Så stil dog en trappe til den bette ski’ så han også kan komme op og se lidt til verden udenfor.

:høhø:

Hvor er de skønne med deres små Parca-coats…

:hjerte::hjerte::hjerte:[/quote]

Jeg har skam købt en lille skammel beregnet til børn, sådan en lille en til at bruge på toilette med gummidutter på og det hele :tihi:
Den er stillet foran sofaen.
Men ikke om han vil bruge den og jeg er blevet til grin af alle fordi jeg køber skammel til min hund :høhø:

[quote=Coon Danica;516707]Jeg har skam købt en lille skammel beregnet til børn, sådan en lille en til at bruge på toilette med gummidutter på og det hele :tihi:
Den er stillet foran sofaen.
Men ikke om han vil bruge den og jeg er blevet til grin af alle fordi jeg køber skammel til min hund
:høhø:[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

Og det skal du bare blæse højt og flot på - har man dyr, så skal de bare have det bedste.

:ok:

hehe :smiley: minder mig om da bamse var hvalp. Der blev gøet, hylet, pivet, og kradset på døren når han ikke kunne komme op i sengen. Så alle steder var der bygget trapper af papkasser. Sengen, sofaen, stolen… Alle steder . Folk grinede af mig når de kom hjem til mig, men lille skiden kunne jo ikke hoppe derop:D

Kysse-billedet er da lige til et postkort! :wehuu:

kyssebilledet er bare for nuser:rock:

Ja, de er bare så glade for hinanden de to.
Bibi hun passer Mosquito som jeg ved ikke hvad.
Ører, øjne ja alt bliver ordnet på ham, og han nyder det :tihi:
Jeg har aldrig oplevet to hunde være så glade for hinanden som de to:hjerte:

[quote=Coon Danica;516748]Ja, de er bare så glade for hinanden de to.
Bibi hun passer Mosquito som jeg ved ikke hvad.
Ører, øjne ja alt bliver ordnet på ham, og han nyder det :tihi:
Jeg har aldrig oplevet to hunde være så glade for hinanden som de to:hjerte:[/quote]

Nuurh…:hjerte::hjerte:
bare sørg for den ikke falder ned og brækker benet, ligesom Charlie gjorde…
Men ret sødt, at den går derop for at følge med på gaden:p

Næhhhh sikke da nogle fine jakker de har, og super billede hvor de snuser til hinanden. :wehuu:

[quote=Saphiira;516750]Nuurh…:hjerte::hjerte:
bare sørg for den ikke falder ned og brækker benet, ligesom Charlie gjorde…
Men ret sødt, at den går derop for at følge med på gaden:p[/quote]

Ja jeg er også lidt nervøs for det, hun gør det også når vi ikke er hjemme, vi kan se hende stå i vinduet når vi kommer hjem nemlig :slight_smile:

Men sofaen ståen nedenunder og på hver side af vinduerne er der en radiatorseng til misserne, så hvis hun falder lander hun i en af dem.:slight_smile:

[quote=Coon Danica;516764]Ja jeg er også lidt nervøs for det, hun gør det også når vi ikke er hjemme, vi kan se hende stå i vinduet når vi kommer hjem nemlig :slight_smile:

Men sofaen ståen nedenunder og på hver side af vinduerne er der en radiatorseng til misserne, så hvis hun falder lander hun i en af dem.:)[/quote]

Så hun har et “sikkerhedsnet”… DEt måske meget godt…