Hund søger hjem (gerne hurtigt)

Hvem mangler en sød hund???Eller kender nogen der mangler en sød hund…

Oscar er en 6 mdr. gammel blanding, som mangler et nyt hjem. (labrador, og måske Boxer)

Helst til nogen der vil bruge ham til noget, træning eller måske jagt.

Han er utrolig sød og kærlig, og forbløffende lærenem.

Desværre har avler og tidligere ejer slet ikke opdraget på ham, hvorfor han er mangler de helt basale færdigheder. (han vil gerne lege fingerleg, og vil gerne springe op, men er stort set vænnet fra det, efter 2 dages NEJ)

Han er stort set renlig (han render til døren, men hvis man er for langsom til at lukke op, sker der uheld)

Han lærte sit på 3 forsøg, og NEJ forstod han også hurtigt.

Han kan med alle hunde, og er rigtig god til “hundesprog”, og respekterer fuldt ud at han er den lille.
Han er vant til kat, som han nærmest er ligeglad med, og han er vænnet til hest (som godt nok lige skal have en skideballe første gang han ser en ny af slagsen)

Han kan vældig godt lide børn, og er forholdsvis forsigtig omkring dem, sin alder taget i betragtning.

Han er legesyg, og kommer når man kalder. Kan fint få kigget ører tænder og poter, og er i det hele taget en mild og venlig hund, der bare lige skal have pillet hvalpe-unoderne af.

Til rette hjem, er prisen ikke afgørende, og vil blot være symbolsk…

Spred ordet, for Oscar mangler nyt hjem hurtigt, så han ikke når at knytte sig for meget til os, inden han skal flytte igen.

Hvem mangler en sød hund???Eller kender nogen der mangler en sød hund…

Oscar er en 6 mdr. gammel blanding, som mangler et nyt hjem. (labrador, og måske Boxer)

Er det ham der sidder til højre i “Uskyldighedstråden”?

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?38589-Uskyldighed

Har siddet og kigget på det billede flere gange og tænkt, hvis jeg igen skulle have hund, skulle den se nøjagtig sådan ud, og hvad mon den er “lavet” af?

Den har så mildt et udtryk i sit ansigt :hjerte: Uanset om der er Oscar på billedet eller ej, så er jeg sikker på, at han i de rette “ejerhænder” nok skal blive en god og dejlig hund. Med din beskrivelse, er det jo kun et spørgsmål om “småjusteringer” på den rigtige måde.

Håber du hurtigt finder det rette hjem til ham, for som du siger, så kryber de alt for hurtigt ind under huden på en.

Mvh
Yvonne

Uskyldighedstråden?

Jeg har linket til den, men måske ikke alle kan se den, da den ligger i gruppen til os med hunde? I så fald beklager jeg :S

Mvh
Yvonne

[QUOTE=Kiwa;813768]Jeg har linket til den, men måske ikke alle kan se den, da den ligger i gruppen til os med hunde? I så fald beklager jeg :S

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Jeg kan ikke se den :frowning:

:trøste::trøste:

Rolig nu - du skal bare ind i din profil og melde dig i hundegruppen :slight_smile:

PS : mangler lige lidt info om, hvor i landet hunden er ?

Foto og kontakt oplysninger på en mail, så kan jeg slå ham op på FB i min gruppe

Eller du er velkommen til selv at gøre det

www.facebook.dk/nemokatoghund

[QUOTE=Kiwa;813761]Er det ham der sidder til højre i “Uskyldighedstråden”?

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?38589-Uskyldighed

Har siddet og kigget på det billede flere gange og tænkt, hvis jeg igen skulle have hund, skulle den se nøjagtig sådan ud, og hvad mon den er “lavet” af?

Den har så mildt et udtryk i sit ansigt :hjerte: Uanset om der er Oscar på billedet eller ej, så er jeg sikker på, at han i de rette “ejerhænder” nok skal blive en god og dejlig hund. Med din beskrivelse, er det jo kun et spørgsmål om “småjusteringer” på den rigtige måde.

Håber du hurtigt finder det rette hjem til ham, for som du siger, så kryber de alt for hurtigt ind under huden på en.

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Jep, det er præcis den røde smukling…

Han er simpelthen så dejlig, og jeg ville så gerne selv beholde ham, men det går bare slet ikke…

Er du interesseret???

Den skulle være labrador (bullmastif), dem der har lavet ham mente det var en boxerlignende-en-med-en-stamtavle-som-ikke-var-en boxer-men-som-lignede-men-var-større-men-også-havde-lissom-noget-sort-rund-om-munden-men-var-ikke-forbudt-agtig, og ret rar. Forvirret??? ja, det var jeg også efter den forklaring, men er kommet frem til at det måske kan være bullmastiff.

Du kan eventuelt ringe på 42231039…

Rolig nu - du skal bare ind i din profil og melde dig i hundegruppen :slight_smile:

PS : mangler lige lidt info om, hvor i landet hunden er ?[/QUOTE]

Sønderjylland… Så spred ordet…

Han skal helst væk hurtigt (men ikke til hvemsomhelst), for han er sgu svær at modstå, alle unoderne til trods…

Jeg kan ikke se noget billede :frowning:

har skrevet en PB til dig :slight_smile:

[QUOTE=baremig;813784]Jep, det er præcis den røde smukling…

Han er simpelthen så dejlig, og jeg ville så gerne selv beholde ham, men det går bare slet ikke…

Er du interesseret???

Den skulle være labrador (bullmastif), dem der har lavet ham mente det var en boxerlignende-en-med-en-stamtavle-som-ikke-var-en boxer-men-som-lignede-men-var-større-men-også-havde-lissom-noget-sort-rund-om-munden-men-var-ikke-forbudt-agtig, og ret rar. Forvirret??? ja, det var jeg også efter den forklaring, men er kommet frem til at det måske kan være bullmastiff.

Du kan eventuelt ringe på 42231039…[/QUOTE]

Beklager jeg ikke har svaret før. Desværre har jeg ikke længere helbreddet til, at have hunde af denne skønne kaliber. De frække/udfordrende er nu engang de bedste hunde, at leve sit liv og arbejde sammen med.

Han ser ud og lyder som en drøm, at få lov til at arbejde med - med masser af skøn udfordring. Har endda vist manden billedet af ham (kunne ikke lade være), selvom jeg godt ved det ikke går. Havde det været for 5 år siden havde jeg omgående startet bilen - og hentet ham.

Håber sådan, at I finder den helt rigtige ejer til smukke Oscar, og at han får et super langt og aktivt hundeliv, med masser af sjov og gang i gaden.

Forsøger at kopiere billedet fra hundegruppen - han bør da ligge her også. Ved ikke om det virker, så andre også kan se ham. Hvem af dem der ser mest uskyldig ud - vil jeg lade op til andre at bedømme - men den “røde” smuksak er Oscar.

Kan se du burde have fået en PB fra DK Zaphy :kryds: for, at det betyder der måske er en løsning på vej.

Mvh
Yvonne

PS : mangler lige lidt info om, hvor i landet hunden er ?[/QUOTE]

Jeg er ikke medlem af hundegruppen :wink:

Og jeg har pt. heller ingen planer om at blive det.

Han er her…

[QUOTE=DK Blackangel;814714]Jeg er ikke medlem af hundegruppen :wink:

Og jeg har pt. heller ingen planer om at blive det.[/QUOTE]

Så må du jo finde dig I at gå glip af noget…

[QUOTE=DK Blackangel;814714]Jeg er ikke medlem af hundegruppen :wink:

Og jeg har pt. heller ingen planer om at blive det.[/QUOTE]

Jeg havde i mit sidste indlæg kopieret filen med billedet, og kan se det når jeg er logget af, så det burde du også kunne :slight_smile:

Men kan se, at Eva har løst problemet helt nu, tak for det.

Mvh
Yvonne

er lidt i tvivl om hvilken hund det er? :stuck_out_tongue:

Det er den lyse brune :slight_smile:

Må hellere lige opdatere…

Oscar er flyttet ud i, hvad der virker som det perfekte hjem til ham, så det er bare så godt…

Skal nok opdatere videre, men ligger vandret i luften for tiden, for der er tryk på al ting herhjemme (men på den gode måde).

Og det er jeg bare SÅ HELT ENORMT GLAD for at læse :smiley:

Og det er jeg helt ENORMT ENIG i :thumbup: