Hunkilling

Jeg har skrevet nogle gange her inde ang. morkat og hendes to killinger… Det bliver bare værre og værre simpelthen, og bliver nedbrudt af det stille og roligt… Angel vil ikke være inde, og slet ikke nusses længere, og når hun vil bliver hun forstyrret af den ene killing (Kira) … Har sat hende til salg i dba, guloggratis, anonccen etc. spurgt en katteelsker … Men intet, er der en som ønsker at give hende et godt og blivende hjem, det skal intet koste, den eneste pris jeg vil have er et godt hjem hvor hun kan blive forkælet, og sammen med andre katte… Elsker hende, men kan ikke stå på og se hvad det gør ved mormissen :brist: Hun bliver ikke aflivet e afleveret på et internat… Hun har fået ormekur, har ingen lopper, har fået en gang vacination, er vokset op på kvaligfoder, kan bruge lukket kattebakke, spiser kun Arrion eller Royal Cainn . Sundhedsbog medfølger…

Håber ikke jeg virker som en utrolig dårlig ejer af det her… elsker dem alle… Men må tænke på min hunkat og mig selv selvfølgelig :græde:

Sikken en trist historie. Er hunkatten steriliseret? det kunne måske hjælpe

altså morkatten? jaah… hun angriber uden nogen grund

Svarer du ja til morkatten er steriliseret?

Det kunne jo være der var en grund - og du ikke kunne se den …

Hun er næsten lige blevet tjekket ved dyrelægen, og der fejlede hun intet… Det er kun ved killingeren… Specielt hvis de går hen til hende

:):slight_smile:

Hvad er det for en killing ??

Læg evt billeder ind, så falder nogen måske for hende ??

:kryds::hjerte:

Hvis du har oprettet tråden for at komme af med hende, synes jeg du skal lægge den i “til salg”.
Ellers ved jeg ikke, hvad du vil med tråden?

Har ikke set Kattegale har en salgsside … :sorry:
Men her er i hvert fald billedet… Hun er bare en fantastisk dejlig kat, som elsker at putte under dynen og være meget med sin ejer :inlove:

Du skriver hjælp og sur smiley … tror ikke folk, der er ude efter en kat, fanger sådan en tråd.

Neeej hvor er hun køn. Hun MÅ kunne finde et hjem. Jeg skal nok holde ørerne åbne, hvis jeg hører om nogen der kunne tage sådan en lille skønhed til sig

Tusinde tak Majzaa… Hun er en rigtig prinsesse :slight_smile: