Hus med stor kattegård til salg i Odense

Grundet skilsmisse skal missernes og mit elskede hjem desværre sælges :frowning:
Jeg vælger at dele det her, da det i høj grad er indrettet efter kattenes behov, og har en dejlig stor kattegård (med udgang via lem fra bryggers), som netop er blevet genopfrisket sidste år med maling og nye fliser - måske er jeg så heldig, at der er nogen her, der netop søger hus i Odense. Jeg ville være så ærgerlig over, hvis det blev købt af nogle, der bare ville rive gården ned!
Link til opslaget, hvor der er flere billeder af såvel hus som kattegård:

Ina

6 Synes om

Dejligt hus, håber I nemt finder en køber :kryds:
Heldigvis bliver det da mere og mere udbredt ikke at lade sine katte løbe frit :smil:

3 Synes om

Hej Ina

Jeg er ked af at høre, I skal skilles og jeg håber, I begge - og misserne - kommer godt videre.

Jeg håber, jeres skønne hus bliver solgt til nogen, der sætter pris på både det indvendige og det udvendige, for det er en rigtigt god kattegård og samtidig et hus, der er velegnet til et mindre katteopdræt :slight_smile:

1 Synes om

Tak, Eva :slight_smile: det håber jeg også!

Tak, Mette :slight_smile:
Jeg er flyttet sammen med to af misserne, og de er i gang med at vænne sig til at være lejlighedskatte. Heldigvis er det vinter, og ingen råber endnu for at komme ud, men jeg gruer for foråret og sommeren.

4 Synes om

Er det en lejlighed med altan? De kan jo ofte gøres kattesikre og selvom det aldrig er helt så meget som det, de er vant til, så er det trods alt bedre end ingenting :slight_smile:

1 Synes om

Desværre ikke :frowning: Men det er en midlertidig løsning. Om et års tid eller to er min plan at finde et rækkehus, så både misserne og jeg igen kan få et udeliv.

4 Synes om

De skal nok klare det fint i mellemtiden, er jeg sikker på. Det er altid lettere at ændre på udeadgang, når man samtidig flytter, end at gøre det i det hjem, hvor de er vant til at have det.

8 Synes om

Det er jeg ked af at høre, Ina. Jeg håber, I får huset solgt hurtigt - til de rette købere.

Tak, Ingrid!