Hus specielt designet til katteejere

Faldt lige over denne artikel Does it come fully fur-nished? Dream home designed especially for cats to enjoy | Daily Mail Online

Det er da lidt hyggeligt :slight_smile: Sådan et hus ville jeg gerne have!

Årh… :hjerte:

:slight_smile:

Ja, det må siges at være kattevenligt - og ganske nemt selv at lave.

Så er det bare et spørgsmål om man synes det er pæn at have i stuerne… :cool2:

Ganske sjovt lavet :slight_smile:

Jeg ville nok vælge at have en skærm der ved spisebordet, så der ikke pludseligt faldt en kat ned i maden :tihi:

Jeg synes faktisk, det er rigtig pænt lavet og helt klart noget, der kan kopieres relativt let (måske i mindre omfang :)). Kattene vil elske det - især dem, der som burmeserne har fornøjelse af at komme i højden :slight_smile:

I Japan er det meget almindeligt at finde sådanne huse, for dem er et must at huset er integreret så det imødekommer kattens behov. Der var på Animal Planet en serie hvor en amerikaner tog rundt om i verden for at møde andre katte entusiaster og var blandt andet i Japan. Selv lejligheder i Japan, som ikke er ret store bliver indrettet efter det princip :slight_smile:

jeg synes bestemt ikke det er grimt… :slight_smile: synes det er en god måde at lave det på

Jeg synes også, det er pænt. Og god inspiration kan man ikke få for meget af. :slight_smile:

Vi har snakket om lave noget lignende…men det kræver at manden tager sig sammen haha

Et par hylde kan han vel godt sætte op? Ellers skal du bare begynde at snakke om det nye No Limits-system fra Kattens No.1…
Lækkert, men meget dyrere end det, I selv kan bygge… :wink:

Hver er det fedt :thumbup:

[QUOTE=FinnFrode;1016548]Et par hylde kan han vel godt sætte op? Ellers skal du bare begynde at snakke om det nye No Limits-system fra Kattens No.1…
Lækkert, men meget dyrere end det, I selv kan bygge… ;)[/QUOTE]
det er jo det med at få det gjort… hehe…:stuck_out_tongue:
De skal jo sidde ordentlig fast…haha…vi lavede det i vores gamle lejlighed…og der røg hylderne ned…

[QUOTE=Lykke;1016514]Ganske sjovt lavet :slight_smile:

Jeg ville nok vælge at have en skærm der ved spisebordet, så der ikke pludseligt faldt en kat ned i maden :tihi:[/QUOTE]

:høhø:
Jeg havde noget lignende (bare knapt så pænt :ups:), da jeg boede i lejlighed for 8 år siden og kattene faldt aldrig ned på bordet :slight_smile:

Se link her

Det skete dog et par gange, at de faldt fra “hønsetrappen” og ned i sengen, men den var måske også lidt mere kompliceret at bevæge sig op og ned af (og de havde fart på) :gruble:

hihi, var den fra mobil? :tihi:

Fine ideer - jeg havde set huset før.

Men det er med at bygge helt op til loftet ville ikke fungere herhjemme, for jeg har brug for at kunne få fat på mine killinger f.eks. - det er ret vigtigt for mig.

Jeg havde noget lignende (bare knapt så pænt :ups:), da jeg boede i lejlighed for 8 år siden og kattene faldt aldrig ned på bordet :slight_smile:

Se link her

Det skete dog et par gange, at de faldt fra “hønsetrappen” og ned i sengen, men den var måske også lidt mere kompliceret at bevæge sig op og ned af (og de havde fart på) :gruble:[/QUOTE]

Hehe… Tænkte måske ikke så meget ‘falde’ som egentligt at ‘springe’… Kunne lige se man sad og spiste tun, og pludseligt var der en kat på madden :tihi:

Rigtig pænt lavet og ret fedt :thumbup:
Det kan så nok også laves i en lejet bolig, bortset ligefra de huler i væggene.