Ja jeg kommer jo forbi den dagligt på den ene eller den anden måde, og bliver såmænd grebet af stemningen hver eneste gang. Jeg synes også Amagergade har noget særligt, men det kommer måske også af, at jeg kan huske enkelte episoder tilbage fra 70’erne når jeg var på ferie i Danmark. Senere hen har jeg så købt serien på DVD og alle mine unger elsker den, store som små…
[QUOTE=Helene;652039]Ja jeg kommer jo forbi den dagligt på den ene eller den anden måde, og bliver såmænd grebet af stemningen hver eneste gang. Jeg synes også Amagergade har noget særligt, men det kommer måske også af, at jeg kan huske enkelte episoder tilbage fra 70’erne når jeg var på ferie i Danmark. Senere hen har jeg så købt serien på DVD og alle mine unger elsker den, store som små…
Og Matador er de også vilde med.[/QUOTE]
Ja, den og Matador har vi også på DVD …Matador ser vi gerne i juleferien og " Huset" af og til…Olsenbanden har vi også og kan også finde på at se den hvis vi ikke har andet at se.
De var nu gode alle de gamle skuespillere
Jamen det ER en sød lille gade - men som indfødt Ama’rkaner har man måske nok et lidt andet forhold til den Faktisk - jeg synes nærmest der er sådan lidt Dragør over den.
Inde i Bonanza ligger alt det gamle guld. Man kan se Matador, Huset på Christianshavn, Grevinden på 3 sal, se alle de sjove gamle interviews med Poul Reichhardt, Helle Virkner, Buster Larsen eller opleve Ove Sprogøe vise hans barndoms Fyn, eller gense Dan Turell, en helt ung Kim Larsen eller bare gense Ingrid og Lillebror, Flid fedt og snyd osv osv osv…jeg kan gå helt amok derinde og bruge timevis på at se alle de gamle programmer.
Inde i Bonanza ligger alt det gamle guld. Man kan se Matador, Huset på Christianshavn, Grevinden på 3 sal, se alle de sjove gamle interviews med Poul Reichhardt, Helle Virkner, Buster Larsen eller opleve Ove Sprogøe vise hans barndoms Fyn, eller gense Dan Turell, en helt ung Kim Larsen eller bare gense Ingrid og Lillebror, Flid fedt og snyd osv osv osv…jeg kan gå helt amok derinde og bruge timevis på at se alle de gamle programmer.[/QUOTE]
Nej, den kendte jeg ikke
Tusind tak, den skal føjes til favoritter
Det er jo lige alle de gode gamle
sjovt med Kim Larsen…vi sad den anden dag og talte om de små killinger kunne hedde Kim Larsen hit
Fru Souterne…Susan Himmelblå…Smukke Charlie…osv osv :høhø: