Husk at prutte!

:inlove::inlove::inlove::inlove:

Jeg har i dag i Søndagsavisen læst, at det er NU du skal prutte om prisen på de lidt større indkøb, såsom fladskærm, hårde hvidevarer og slige sager.

:thumbup::thumbup:

Det er KØBERS marked lige nu, og de fleste butikker går med til et nedslag i prisen - også selvom varen allerede er på udsalg.

:savle::savle:

Det er LIGE noget for mig - for jeg kan slet ikke lade være med det i forvejen.

:prut:

Hihi, hvis jeg turde, så gjorde jeg det gerne. -tihi -tihi

Det må jeg huske når jeg skal ud og købe en vaskemaskine.

:wehu:

Ja, for Søren da !

Der kommer en ekspert i at prutte om prisen i Rabatten på DR1 torsdag aften - hvis du har tid, så se det - så får du måske et par gode tip eller tre.

:smiley:

Ja, jeg hører så også til dem, der betaler hvad der står på skiltet.

Såmænd også på kræmmermarkeder - kan simpelthen ikke få mig selv til at stå og prutte om prisen.

:s:S:S:S:S:S

Ja, for Søren da !

Der kommer en ekspert i at prutte om prisen i Rabatten på DR1 torsdag aften - hvis du har tid, så se det - så får du måske et par gode tip eller tre.

:D[/quote]

Vil se om jeg kan huske det, jeg ser jo så sjællent tv.

-fløjte-fløjte

Ja, de kloge narrer de mindre kloge.

Jeg skal tage dig i skole, skal jeg - så jeg er fri for at det løber mig koldt ned af ryggen, når jeg hører dig sige :

På beløbet, tak.

:wehu::wehu:

HA HA HA sidst de havde det med i rabatten var vi i DK

Finn skulle så købe en computer og ville så forsøge sig med at prutte om prisen.

Nå har du også set rabatten. Glem det, vi har allerede de billigste priser så enten betaler du prisen eller køber et andet sted :tihi:

jaaaah, endelig kommer mine evner på mode gggggggg

har ALTID været storslem til at få min vilje på loppemarkederne…og komme frem i trange menneskemængder fordi jeg har de fiiiineste albuer og ellers er temmelig god til at sno mig…Er også tidligt oplært i det, min mor brugte mig og min iver som undskyldning til at komme frem til de bedste tilbud på loppemarkederne…gg

[quote=birtheras;103770]HA HA HA sidst de havde det med i rabatten var vi i DK

Finn skulle så købe en computer og ville så forsøge sig med at prutte om prisen.

Nå har du også set rabatten. Glem det, vi har allerede de billigste priser så enten betaler du prisen eller køber et andet sted :tihi:[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL