Husk de varme hveder i aften

AII ØV:( Hvad så, kan du nå at købe nye Johnny?

Du kan vel skynde dig over i bilka og købe nye Johnnny :slight_smile:

ka jeg sagtens, så mon ikke bilka snart får besøg:)

det ka jeg, hu hej hvor det går:)

HAHAHA RUN Forrest RUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUn

Run Johnny RUUUUUUUUUUUUUUUUUN:wehu:

[QUOTE=svenstrup;176083]Hihi… begynder ens ben så at klø ? :smiley:

Ku ikk lade være :ups: Hvad er det for nogen? :)[/QUOTE]

det er en særlig bolle der i traditionen erfyldt med sukat, rosin og de der pyntebær men bruger til kager… men idag bruger man melon-mix til kløbenbollerne fordi der er så mange der ikke kan lide sukat…

der findes mange varianter - min bager har 2 forskellige op til jul fordi det traditionelt er en julebolle men nu er en allround ting der smager lækkert hele året

god store bolledag, dansker, en sånn er dere alene om å ha i Norden :smiley:

jo tak :wink: PP og jeg har lige spist 2½ hver… efter en kæmpe culotte og nye kartofler…,

jeg tror vi kan trille men KORS hvor har det bare været ultra lækkert… jeg elsker de her specielle dage…

og der er nu ikek noget som at møde sin mand i døren med et glas asti og et kys :slight_smile:

Vi er bare helt på tværs… eller bare flade…

Menuen stod på friske danske jordbær med tilbehør… vanilieis og pandekager mums

[quote=Ann K;176280]Vi er bare helt på tværs… eller bare flade…

Menuen stod på friske danske jordbær med tilbehør… vanilieis og pandekager mums[/quote]

ummm lyder også lækkert:D Jeg nåede aldrig at spise vores hveder, da hef spiste en hel bakke jordbær og en plade mørkchokolae, så jeg var mere end fyldt:S:S

[quote=Battlestar;176232]det er en særlig bolle der i traditionen erfyldt med sukat, rosin og de der pyntebær men bruger til kager… men idag bruger man melon-mix til kløbenbollerne fordi der er så mange der ikke kan lide sukat…

der findes mange varianter - min bager har 2 forskellige op til jul fordi det traditionelt er en julebolle men nu er en allround ting der smager lækkert hele året[/quote]

Det lyder nu også lækkert! Har aldrig set dem før men må da prøve holde øje nede ved bageren :):slight_smile:

-surrender …vi nåede det ikke. Jeg faldt i søvn -surrender

…så det bliver i aften :slight_smile: