Husk de varme hveder i aften

Ja, det er i aften man spiser hveder … Det er jo en meget hyggelig traditionen … Grunden til at det er dagen før st. bededag er, i gammel dage holdt bageren også fri på denne dag , så lavede han dem , så folk kunne varme dem op næste til dag. Men i dag spiser man dem dagen før… :slight_smile:

He he vi glemmer det aldrig, for svigermor minder os om det hvert år…så jo jo i aften skal vi hygge med varme hveder :)…og bedste ved det hele, i morgen er en fri-fra-arbejdet dag :rock:

Ja det er købt og klar til at blive lunet i aften :slight_smile:

:ups: - jeg har spist varme hveder de sidste to dage…så jeg skal vist på jagt efter en ny pose.

Elsker varme hveder med smør og en god ost :savle:

Gad vide om jeg overhovedet når at spise nogen i aften, skal i biografen med familien :sshh:

:S

Jeg ka’ ik’ li’ varme hveder…

:sorry:

Aj, nu sprang wiren i min ostehøvl…endnu en ting til huskesedlen inden jeg skal ud og handle om et par timer :tihi:

de er købt :slight_smile:

og i aften står den på steg og nye kartofler… og hvederne til dessert med masser af smør på :slight_smile: ummm det er guffeluf

Min lille sorte Sol og hans far kommer og spiser Junkfood og Hveder . . . .

der skal bare hygges igennem :wehuu:

Jeg skal ikke have varme hveder … det har vi ikke nogen tradition for i min familie.

Jeg skal heller ikke have varme hveder, det siger mig simpelthen ikke noget -høhø

har osse købt hveder i middags som bliver varmet i ovnen engang i aften når fruen kommer hjem fra job, så skal vi hygge med varm chokolade og lune hveder med smør
namme namme namme
selve tradionen siger mig intet, men hvederne smager jo godt

Vi skal heller ikke have nogle… :slight_smile: Jeg har købt peanutkugler fra KiMs som vi skal have senere -wee

Men bon apetit til jer andre

Jeg elsker varme hveder med smør - men da det sidste er bandlyst, skal jeg ingen hveder have.

-høhø-høhø-høhø-høhø-høhø

Har i stedet købt en kløbenbolle - den kan spises uden smørelse.

:thumbup::thumbup::thumbup:

jeg tror, vi snupper en hjemmegrillet kylling og jordbær til dessert i stedet!

Jeg har en steg i oven med masser af hvidløg på halvdelen og et lillefad fløde spegettig og sener jep så står den på verme hveder med et godt lag smør mums

Jo vist skal vi også have varme hveder og også en jordbærtærte fra mit arbejde. :slight_smile:

De gamle har lige været forbi med hveder, smør og hamberryg pålæg så jeg skal ind og ha hveder lige så snart jeg lukker ned her fra. Uhhhm det bliver lækkert.

Åhh sådan nogen ku jeg godt spise, lune med smør…mmm
Vi har desværre bar ikk fået købt nogen hrm

[quote=Eva;176053]

Har i stedet købt en kløbenbolle - den kan spises uden smørelse.

:thumbup::thumbup::thumbup:[/quote]

Hihi… begynder ens ben så at klø ? :smiley:

Ku ikk lade være :ups: Hvad er det for nogen? :slight_smile:

har lige til min skræk opdaget at der er kardemomme i de hveder jeg har købt og gæt hvem der ikke ka tåle kardemomme, jes sir moir