Husk sommertid 2012!

Ja, jeg håber, at jeg kan slipper for at finde cykellygterne frem igen på mandag. Hvad tid mon solen står op efter skift til sommertid? Ved 7-tiden?

I dag er solen stået op 6.04 i Kastrup.

. o O Var oppe at tisse ved halv-femtiden… :zzz:

. o O Da jeg kom ud, sad de tre forkælelsesdyr på rad og række, klar til morgenmad… :fløjte:

. o O Så de har stillet om til sommertid en dag for tidligt. :høhø:

[QUOTE=FinnFrode;818581]. o O Var oppe at tisse ved halv-femtiden… :zzz:

. o O Da jeg kom ud, sad de tre forkælelsesdyr på rad og række, klar til morgenmad… :fløjte:

. o O Så de har stillet om til sommertid en dag for tidligt. :høhø:[/QUOTE]

E tu Brutus …skal da lige love for at mitterne her er tidligt på færde, og om jeg fik lov at gå tilbage til min seng næææ nej :frowning:
Thanks God it´s Saturday :smiley:

[QUOTE=MoMo;818582][QUOTE=FinnFrode;818581][…] Så de har stillet om til sommertid en dag for tidligt. :høhø:
[/QUOTE]E tu Brutus …skal da lige love for at mitterne her er tidligt på færde, og om jeg fik lov at gå tilbage til min seng næææ nej :frowning:
Thanks God it´s Saturday :D[/QUOTE]

Men altså - fuglene synger udenfor klokken fem, så det er måske ikke så mærkeligt… :smiley:

Nååååå men dem hører jeg jo ikke…ja jeg er så tarvelig at stå op uden at tage mine høreapperater på :høhø: …men for sørens jeg nyder stilheden :tihi:

Engang imellem kan jeg godt savne stilheden, men fuglesang om morgenen er nu meget kønt. :slight_smile:

Det er da godt at det ikke er næste weekend vi skal stille om, når der er udstilling i Fredericia, så skulle man endnu før op

Har I set den her :slight_smile: : http://kiw.dk/

Den er sød.

Og jeg siger bare tak for påmindelsen :slight_smile:
Denslags har det med at smutte for mig.

:hjerte:

Åhhh så smukt Annie :slight_smile: ELSKER simpelthen foråret :slight_smile: :slight_smile:

Tak, det gør jeg bestemt også :slight_smile: