Husk X-factor i aften

Skal du se det?

Jeg skal og heldigvis er vi over de indledende runder så forhåbentlig bliver det nu bedre :slight_smile:

Jeg skal ikke.
Jeg vil se en god krimiserie - CSI . istedet

Jeg skal!!! Synes fakrisk sidste gangs indledende runder var okay, der var det ikke kun de dårlige der blev vist!

Ja, man må jo hellere følge med, nu man har set de andre :høhø: :høhø:

Jeg skal se Sherlock Holmes;
men god fornøjelse til jer andre.

Jeg stiger nok på lidt senere. :slight_smile:

Jeg ska se det :slight_smile: Jeg hørte i radioen i dag hvem de 3 dommere skal have, så det kommer ikke som nogen overraskelse :slight_smile:

Selvfølgelig skal vi se det :wehu:jeg må ind til skærmen nu…:thumbup:

Ja jeg sad og ventede spændt, Vicki fra struer gik igen videre, uden vi fik lov at høre hende synge… Mon de gemmer det bedste til sidst ? :slight_smile:

Ikke ti vilde heste ville kunne få mig til at se det bras mere.
Hvis jeg vil have smadret mine ørergange med elendig sang, så gjorde jeg det selv. :slight_smile:

Og selv dem der når langt - og vinder - synes jeg ikke er noget specielt.

Martin sang jo gennem næsen og det lød decideret forfærdeligt i mine ører.
Der var også en der vist nåede ret langt … aner ikke hvilken sæson eller om det var et andet sang program, men hun kunne ikke synge en REN tone. Hun skulle “ryste” (aner ikke hvad det rigtig hedder - Duffy gør det samme i næsten hver linie) hver eneste sidste node i hver linie. Jeg kan slet ikke klare det.

Hende der vist vandt sidste fra Island eller Færøerne eller deroppe af, hun havde da en seriøst kedelig stemme, som jeg ikke kan forestille mig dur til ret mange genrer og stilarter af musik. Så det er mit et under, hvis hun faktisk vandt, for jeg går ud fra, at man skal synge mange forskellige slags sange i gennem sådan et forløb for at komme videre eller er jeg helt galt på den?

Arj men jeg kunne blive ved - men bottomline er at jeg finder det afskyeligt dårligt og jeg spår at de aldrig bliver mere end døgnfluer… hvem har hørt mere fra Martin siden hans singler som blev spillet max et par uger efter i radioen.

Der findes sikkert ingen Kelly Clarkson eller Leona Lewis i Danmark og hvis der gør, så formår de forhåbentlig at slå i gennem uden at skulle i gennem sådan en gang makværk af et program.

[quote=DaneX;326347]Ikke ti vilde heste ville kunne få mig til at se det bras mere.
Hvis jeg vil have smadret mine ørergange med elendig sang, så gjorde jeg det selv. :slight_smile:

Der var også en der vist nåede ret langt … aner ikke hvilken sæson eller om det var et andet sang program, men hun kunne ikke synge en REN tone. Hun skulle “ryste” (aner ikke hvad det rigtig hedder - Duffy gør det samme i næsten hver linie) hver eneste sidste node i hver linie. Jeg kan slet ikke klare det.

Hende der vist vandt sidste fra Island eller Færøerne eller deroppe af, hun havde da en seriøst kedelig stemme, som jeg ikke kan forestille mig dur til ret mange genrer og stilarter af musik. Så det er mit et under, hvis hun faktisk vandt, for jeg går ud fra, at man skal synge mange forskellige slags sange i gennem sådan et forløb for at komme videre eller er jeg helt galt på den?

Arj men jeg kunne blive ved - men bottomline er at jeg finder det afskyeligt dårligt og jeg spår at de aldrig bliver mere end døgnfluer… hvem har hørt mere fra Martin siden hans singler som blev spillet max et par uger efter i radioen.

Der findes sikkert ingen Kelly Clarkson eller Leona Lewis i Danmark og hvis der gør, så formår de forhåbentlig at slå i gennem uden at skulle i gennem sådan en gang makværk af et program.[/quote]

Hold da op for en smøre - håber det hjalp at få luft

[quote=DaneX;326347]Ikke ti vilde heste ville kunne få mig til at se det bras mere.

Der findes sikkert ingen Kelly Clarkson eller Leona Lewis i Danmark og hvis der gør, så formår de forhåbentlig at slå i gennem uden at skulle i gennem sådan en gang makværk af et program.[/quote]

Hold da op for en gang for Jantelov du får formidlet der.:sorry:

Der var rigtig mange gode talenter - og nej - det er ikke en verdensstjerne, jeg forventer der kommer ud af det, men 'en får en chance til at komme videre med sit talent.

Jeg er så imponeret over, at der er så mange spirende unge talenter i Danmark.:rock: Og ved du hvad, der findes folk der brænder og lever af og for musik uden at blive verdensstjerner. De danske musikere er faktisk ikke så ringe endda…!

Mange hilsner

Gitte

Ham der fra Abybro gik også vider er lidt spændt på at se hvad der gemmer sig bag det flotte smil og om han kan klare sig på Live show går igang… Ingen tvivl om at det er sjovt at have en mand med på tv som man kan møde på gaden … :ok:
Hvad skal der dog ske med grupperne i år ? For mig var der kun de der søstre der kunne synge , hvad siger i andre ?

Vi herhjemme synes, det er god underholdning, så selvfølgelig skal vi se det. Og nej, selvfølgelig kommer der ingen verdensstjerner ud af det, men det er da også ligegyldigt.

Vi har det på samme måde, det er god fredagsunderholdning at slappe af på, og det er det :smiley: mere fylder det ikke :stuck_out_tongue:

Martin her kommer lige sådan en provo kommentar til dig (Håber ikke du tager det så hårdt…)… Hvor har du fået din kompetance til at kende sand talent???

Grupperne… hmm jah… Altså nu har jeg jo også en svaghed for unge mennesker, og jeg synes bare de der Ghetto piger er fantastiske. De vil da bare det ser så meget og har bare så meget karisma, udstråling og personlighed! Og de to denge, jahh, de er da også for søde. Jeg elsker unge mennesker der bare vil, så er det egentlig ikke det vigtigste for mig at se synger helt pitch frit!

`Det er jeg nu ikke så sikker på Jane. En af solisterne kommenterede de med at det var utrolig at de ikke havde hørt om ham før. Jeg nåede hjem til dem over 25 og grupperne så jeg så ikke dem under 25 men hørte kun kommentaren.

Det bliver da spændende når vi får lov til at høre dem alle synge og måske også gætte sig til hvem der fortjente den kommentar :slight_smile:

[quote=Britt Hammershøi;326394]Ham der fra Abybro gik også vider er lidt spændt på at se hvad der gemmer sig bag det flotte smil og om han kan klare sig på Live show går igang… Ingen tvivl om at det er sjovt at have en mand med på tv som man kan møde på gaden … :ok:
Hvad skal der dog ske med grupperne i år ? For mig var der kun de der søstre der kunne synge , hvad siger i andre ?[/quote]

Helt enig!! De søstre er da det eneste, som er værd at komme efter ved det gruppe noget… :ok:

Utrooooligt så ringe de grupper er :uha: -surrender FEDT at det var Soulchok, som gik dem… Det har han godt af :yah: LAD OS SÅ SE om han kan noget…

(Tja, for mig er Remee altså den ultimative dommer i X-factor. Jeg synes simpelthen han er så søøøød… :ups:)

Har du overvejet om du måske er tonedøv :?

Jeg forstod vist på det, at dommerne ville samle nogle flere grupper ud fra
nogle af dem, der ikke gik direkte videre af de unge og 25+.

Min ene datter har lige fået Alien Beat Clubs CD i fødselsdagsgave, og de
blev så vidt jeg husker også “plukket” fra de andre kategorier sidst. Så der
kan være uventet talent i sigte.

Martin, der var jo også en der afviste Celine Dion i hendes unge dage til et tallent show. Manden var overbevist om at hun aldrig kom til at gøre sig bemærket :slight_smile:

Link, nej det har jeg ikke, det var noget jeg så på TV for mange år siden :slight_smile: