Huskat løbet væk i Viby J

Min to-årige hankat Samson løb væk i morges, da jeg i et uforsigtigt øjeblik lod døren stå på klem lidt for længe. :dokdok:

Han er, som ses af billederne, en orange/rød-stribet hankat med veludviklede kinder og tydelige striber på halen.

Han er ikke øremærketatoveret, chipmærket eller kastreret endnu, men bliver det selvfølgelig hvis han da ellers kommer hjem i god behold.

Har du set ham (eller endnu bedre, fanget ham) så ring på 31 20 98 33 eller skriv på [email protected] eller send en privat besked. Han løb væk fra Skanderborgvej 162, 8260 Viby J.

Det er muligt jeg er overforsigtig, men han har været væk i snart 10 timer i et område han endnu ikke kender.
Se også tråden her: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?29620-Hankat-tisser-i-huset-og-er-l�bet-v�k

Han dukkede for kort tid siden op i haven, men løb væk da jeg forsigtigt nærmede mig med et stykke kattesalami. I fuld firspring gennem et hul i hegnet ind til naboen. Så han er i det mindste ikke kørt over (endnu), og kan tilsyneladende finde hjem - måske takket være de duftspor jeg blev rådet til at lægge ud.
Delvist lettelsens suk i al fald. Nu må jeg bare vente med nerverne uden på tøjet til han beslutter sig for at spise nogle af de rejer jeg har lagt i en tallerken midt på græsplænen. Håber det virker.

Hvordan går det? Er han kommet hjem?

Samson er hjemme igen efter en lang, lang strejfetur. Lokket ind med håndfodrede rejer (det kan anbefales!). Alarmen er hermed afblæst.
Tak for gode råd og al held og lykke til de katteejere der fortsat savner deres katte.

Pyotr - Åh, det er jeg glad for at høre! Godt han kom hjem igen! :slight_smile: