Huskattekillinger søger hjem

I april indfangede jeg to drægtige herreløse hunkatte, som holdt til i min garage. De fik i alt 8 killinger, hvoraf 4 nu søger nye hjem. Killingerne er vokset op inde i huset.
De er blevet neutraliseret, vaccineret for anden gang, øremærket, chippet og registreret d. 5. august og er nu klar til nye udfordringer.
Killingerne er sygeforsikret hos Agria. Forsikringen kan overtages af ny ejer.

I udgangspunktet sælges killingerne ikke til fritløb, men der kan være undtagelser. Det afhænger af omgivelserne. De sælges desuden ikke som enekatte.

Mødrene er testet fri for FIV og FeLV, og de er allerede begge blevet neutraliseret, så der ikke kommer flere uønskede killinger. De søger ligeledes nye hjem.

Ved interesse kan jeg kontaktes på privat besked her eller på mail: [email protected]
Skriv meget gerne, hvilket hjem du kan tilbyde, og hvad du forventer af din nye kat :slightly_smiling_face:

Killingerne befinder sig i 8740 Brædstrup.
Da alt er ordnet koster de 1400 kr. stk.

Aslak, han. Reserveret
Sort tabby/hvid
Født d. 3. maj.
Den største af alle killingerne og en lækker bamse.

Asfrid, hun. Reserveret
Sort tabby/hvid
Født d. 3. maj
En sjov pige med masser af krudt i.

Alva, hun
Sort tabby
Født d. 3. maj
En lidt forsigtig, elegant og blid pige. Hun kommer nemt til kort, når de andre killinger leger vildt, hvor hun ender med at trække sig. Hun søger derfor et roligt hjem, hvor der er tid og plads til at hendes søde sind kan blomstre. Dvs. ikke små børn og andre dyr, men gerne 1-2 andre katte/killinger, hun kan støtte sig til.

Nora, hun
Sort tabby/hvid
Født d. 6, maj
En meget nuttet og selvstændig lille dame.

17 Synes om

Altså Alva og Nora - jeg får næsten tårer i øjnene, for hvor er de dog dejlige :ked:
Drengene er også skønne, men de to tøser, de er noget særligt :love:
1400 kroner er i øvrigt billigt med tanke på alt det der følger med. :wink:

11 Synes om

Måske noget at overveje, men har folk en ældre kat, der mangler en ven, så anbefaler jeg altid at de får 2 killinger. Så kan den gamle være med det den har lyst til, og de to små kan krudte af sammen. Samt at piger typisk tumler mindre vildt (de er mere til hurtige fangelege end kolbøttetumleri), så det anbefaler jeg også som køn :smil:

8 Synes om

Vi fik samme anbefaling, da vores den gang 13-årige Sortemis var blevet ene-kat - for 2. gang - efter Buster var blevet kørt ned.
Manse & Lulu flyttede ind, og sammenlignet med da Buster arriverede, var det a walk in the park - ingen katte blev frustrerede og jeg kunne med god samvittighed lukke killingerne fra, når Sorte havde brug for voksentid… :smirk_cat:

8 Synes om