Husker du dit første kys?

Sad lige og talt med Annette Kefir…omkring eventkalenderen…

Og så truede jeg med at spamme med alt mulig…

Jeg kom så til at nævne en ting som det første kys…og det husker jeg, også med hvem, bare ikke datoen… -høhø men den kan der findes frem til -høhø

Jeg flettede nemlig fingre og kyssede min fætter til min kusines bryllup…jeg var 9 år gammel…

Hvad med jer?

Mit første kys -love -love -love -love Han hed Kim og var i mine øjne den mest seje spændende fyr, kom fra Århus, og jeg voksede op uden for landets lov og ret, kragerne fløj baglæns så langt ude var det, så han var wauuuu
Jeg var vel 13 år -bleg -bleg -love -love

Mit første kys var i børnehaveklassen, jeg var 7 år, han hed Thomas og var møgirriterende og plantede uden advarsel en ordentlig smasker lige på mine læber.

Jeg reagerede ved at give min første lussing -gimiggimig

-xxrotflmao -sorry -xxrotflmao -sorry

Hvis vi snakker tungeslasker, så var jeg 13 år og han var 3 år ældre … det var ikke nogen succes -mai

Mit første kys, det kan jeg virkelig ikke huske. Men min første noget andet går det bedre med at huske -hahaha

Mit første kys fik min mor foreviget - det er det pinlige indslag ved alle mærkefester for mig :smiley:

jeg er vel omkring 4 - Mikkel (en skøøøøøøøøn lyshåret knægt der blev en overskøn adonis som voksen) var vel ca 6.

Vi sidder ved bålpladsen i haven en dejlig sommeraften sammen med hans bedsteforældre… det er skumring og bålet er ved at brænde ud…

Mikkel og jeg sidder sødt ved siden af hinanden…

og VUPTI - så tager fanden ved Gitze, for med begge hænder tager jeg fat om hans hoved og giver ham et kys MIDT på munden… mens mor siger KNIPS -foto og der sidder lille Gitze og forevigt til evig spot og spe… ej måske ikke, men pinligt det er det nu hver gang min mor stiller ig op og taler om sin “fremmelige” datter :smiley:

Hmmm … DET blev så væk i en tåge af Pernod :S

uuuhhh mit første kys var i børnehaven, der måtte to være ude og spise frugt mens alle andre gjorde det indenfor. det var så christoffer og jeg der blev ude. og derude sad vi på en stor lejebåd og så gav han mig mit første kys. så sødt … hehe.

Hmmm … DET blev så væk i en tåge af Pernod :S[/quote]

-xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao

åhhh mit sådan rigtige kys … var en kold vinter - gik i 6 klasse - lange dynejakker var moderne - og i en lille by uden for Århus var vi en flok unger som var ude i sneen. En meget genert pige (altså mig) havde en kæreste som gik i 7 klasse, og tænk jer han kravlede ind under min jakke … jeg stivnede og så fik jeg mit første kys… suk suk - ja vi endte med at være kærester 6 gange mens vi gik i skole GG ja fik endda kærestebreve… godt nok hans søster havde skrevet for ham -love . Det fedeste er at vi er venner den dag i dag og han har en meget speciel plads i mit hjerte og snakken falder da stadig på gamle dage :stuck_out_tongue:

Ej det billede må vi altså se :smiley:

Mit første kys var med Patrick. Jeg vil tro jeg gik i 6. eller 7. eller klasse.

Hver sommer var vi fastliggere på en campingplads 15 km fra Haderslev, hvor jeg er opvokset.
Flere somre havde mine forældre og Patricks forældre nydt hinandens selskav. Dette resulterede i at Patricks forældre, incl. Patrick kom på besøg hjemme hos os i huset på Nederbyvænget.

Jeg husker faktisk ikke andet end at vi om natten (jeg skulle i skole dagen efter, og han tog med på besøg) udvekslede lange hede kys af filmkys kalibren. Det var fedt og jeg var død forelsket.
Alle pigerne fra klassen syntes Patrick var dødlækker (det husker jeg så ik) så jeg fortalte med stolthed i stemmen om nattens hede kys. Åhhh ja… de tider de tider.

Mit første tungekys fik jeg i sommerferien til 9. klasse. Mine forældre var blevet separeret og mor, lillebror og jeg flyttede til et andet sted i byen.

Allan og Marco, som begge var et par år ældre, var åbenbart begge blevet forelsket i mig og jeg stod og måtte vælge hvem jeg ville have. Så efter mange gange rundt i mørket på sportspladsen med først den ene velmendende ven og så den næste endte vi tilbage ved “bålet” som vi havde i en kagedåse - LOL don’t ask!!

Ved bålet spurgte en veninde om jeg kunne finde ud af at tungekysse… jeg anede ik hvad hun snakkede om, men sagde så at det skulle Allan nok lære mig (jeg hældte til Allan) og så tænkte jeg ikke mere over det.

Senere samme aften fulgte Allan mig hjem og vi stod ude i opgangen og snakkede… jeg var meget nervøs, stod og kiggede nedaf og knipsede nervøst med neglene (ligesom hvos man lige skal have noget skidt væk under dem).

Endelig lænede Allan sig frem mod mig kyssede mig blidt og pludselig mærkede jeg hans tunge i min mund… der gik et lys op for mig… AHA!!

Jeg anede desværre ikke hvad jeg skulle gøre så jeg kom til at bide ham i tungen -upssa
Allan sagde: “av for fan…” jeg: “undskyld jeg vidste ik rigtig hvordan jeg skulle gøre”.
Han grinede og sagde det var ok, kyssede mig blidt og så smuttede jeg ind.

Behøver jeg sige de grinte af mig?? Alle vennerne stod nemlig udenfor opgangen og ventede på Allan.

Vi var sammen 1½ måneds tid eller lignende… efter nogle dage kom jeg sammen med Marco G

Gud hvor var kærligheden nem dengang.

Åhhhhh de minder de minder.

det er da den fede historie Nette :slight_smile: bed du virkelig den stakkels dreng -xxrotflmao

Ej det billede må vi altså se :D[/quote]

jeg skal se om jeg kan lokke det fra min mor tilstrækkelig længe til at jeg kan få lavet en scanning… hun hæger om det billede… det er helt slidt i kanterne efterhånden

Stakkels dreng…-LOL

HAhahaha… jaja sådan startede den “nye piges” færden i kvarteret… jaja… åhhh kan da kun grine af det nu, men UHA hvor var det flovt.

Det er sagt jeg kysser dejligt, så jeg må da have lært det LOOOOOOOOOOOOOOOL

Mit allerførste rigtige kys? Nej. Men jeg kan forestille mig det: Det må have været i 6. kl. og jeg havde gået og været lun på en dreng i lang tid - vores forældre var gode venner. Han hed Stefan og var ganske nydelig og på min alder -forelsket
Jeg var meget genert, for der var aldrig før nogen fyr der havde kigget i min retning, så det første kys må have været hans initiativ. Og jeg er sikker på at jeg ikke kunne lide det - det kunne jeg nemlig ikke i de 6 måneder det forhold varede!
Faktisk kunne jeg slet ikke lide at kysse før min kæreste i gymnasiet vænnede mig til det. Vi lærte også at tungekysse. Og det første tungekys kan jeg godt huske: Vi havde vel kommet sammen i et par uger og en dag på en bænk i parken hvor vi sad og kyssede, stak han bare tungen ned i halsen på mig -what
Tungekys har jeg det stadig ikke godt med, selvom min 3. kæreste gør et godt arbejde :stuck_out_tongue: