Vi sidder lige midt i en diskution hos svigerforældrene. Og så var det jeg tænkte at der sidder jo nogle hoveder herinde som godt kan huske et stykke tilbage. Det er desværre en børnetime jeg ikke selv kan erindre, måske pga. min unge :høhø: alder.
Det er Hanne Willumsen som er fru Knudsen, med en skål (morter) med tehætte som hat, og en joker (A-Jensen).
Hvad årstal er den fra, og hvad hed den børnetime?
Prøv at gå ind på DR Bonanza og søg… der ligger rigtig meget gammelt… helt tilbage fra Magnus Tagmus Kan ikke selv lige huske omtalte… Men Hanne Willumsen var også med i en del
[QUOTE=DK Sugieh;819101]Prøv at gå ind på DR Bonanza og søg… der ligger rigtig meget gammelt… helt tilbage fra Magnus Tagmus Kan ikke selv lige huske omtalte… Men Hanne Willumsen var også med i en del
Hvad år-ti befinder vi os ca i?[/QUOTE]
Der er søgt på Bonanza og google, og under Hanne Willumsens biografi, uden at jeg har kunnet finde noget.
Yeps er der dukker de samme ting op som jeg fik frem ved at søge på de samme ord. Og det blev jeg ikke særlig meget klogere af hvad årstal og navnet på udsendelsen.
Men det hjalp lidt da troldegaarden skrev navnet på udsendelsen, men årstallet er ikke dukket op endnu.
Jeg kan godt huske udsendelserne men ikke hvad de hed. De må ha’ været fra starten af 70’erne fra mens jeg stadig så børnetime
Men Google er ikke rigtig til nogen hjælp Det eneste man finder, udover dette indlæg, er et forumindlæg fra danskefilm.dk der henviser til noget der ikke længere findes på siden
[QUOTE=TrekkieGrrrl;819271]Jeg kan godt huske udsendelserne men ikke hvad de hed. De må ha’ været fra starten af 70’erne fra mens jeg stadig så børnetime
Men Google er ikke rigtig til nogen hjælp Det eneste man finder, udover dette indlæg, er et forumindlæg fra danskefilm.dk der henviser til noget der ikke længere findes på siden :([/QUOTE]
Ja nemmerlig. Men med børnetimens rigtige navn fandt jeg dog et link til en artikel (disputats eller lign.) som er skrevet på Ruc, men jeg er slet ikke 1/10 igennem, og det er altså tørt stof. GAB