Husker i videoen med Ivan og kattelemmen?

Husker I mine frustrationer over at Ivan kunne forcere vores fine Sureflap microchip-kattelem?
Well, dengang skrev jeg til Sureflap som så videoen og udviste den mest fantastiske kundeservice ved at forære os et eksemplar af deres nye dobbeltchip (dualscan) kattelem.

Men ak. :surrender1: Den kan heller ikke holde Ivan inde.
Her er beviset i form af en ny video af Ivan og den nye lem - som vel at mærke er låst så han ikke kan komme ud, og indstillet så kun katte med chip kan komme ind. Han trykker simpelthen den lille låsetap ned og hiver lemmen indad samtidig. Det er åbenbart muligt når man har siameserpoter. :rock:

[video]- YouTube

Undskyld, men det er altså ved at være tæt på festligt at han er sådan en røver. Knægten er jo lærenem :slight_smile: Han og Søren Sko chatter sikkert på nettet om natten :wink:

Bailey AKA Houdini er med GARANTI også med i deres hemmelige udbryderklub. :wink:

Hvor er det sjovt :klapper:

Ja, det synes I jo nok ikke, men han er godt nok dygtig. Han har jo lært sig selv det på en eller anden måde.

Du må da sende den nye video til Sureflap også - og fortælle dem, at de åbenbart ikke er i stand til at fabrikere noget, der er sia-sikret :slight_smile:

[QUOTE=galath;1249073]Hvor er det sjovt :klapper:

Ja, det synes I jo nok ikke, men han er godt nok dygtig. Han har jo lært sig selv det på en eller anden måde.

Du må da sende den nye video til Sureflap også - og fortælle dem, at de åbenbart ikke er i stand til at fabrikere noget, der er sia-sikret :)[/QUOTE]

Ja, det er lidt morsomt. Og ret fascinerende… Og vildt træls. :venter::tihi:
Jeg har netop skrevet til SureFlap og linket til den nye video. Jeg er spændt på hvad de svarer.

Så har jeg fået svar fra SureFlap. Deres kundeservice er simpelthen fantastisk! :thumbup:

Dear Katja Elise,

Thank you for getting in touch with us I’m sorry to hear about the problem you have experienced with your SureFlap! Our design team have developed a solution to this which we would be happy to send out to you.

Would you please let me know the serial number of the SureFlap which you have - the serial number is located on the underside of the battery compartment lid, and your full delivery address.

This upgrade is hand made by our engineers and can take up to 2 weeks to be made. As soon as this is available we will ship it out to you right away.

Many apologies for any inconvenience this may have caused you.

Kind Regards

Øh er krumme eller Chrome ivans far?
Lige krummes mor har hjemme ved os lavet enten dumme eller hyper intelligente katte… Krumme er en af de dumme, men det kan jo havde sprunget ham over

Og sikke en fin service…

[QUOTE=line_refsgaard;1249313]Øh er krumme eller Chrome ivans far?
Lige krummes mor har hjemme ved os lavet enten dumme eller hyper intelligente katte… Krumme er en af de dumme, men det kan jo havde sprunget ham over

Og sikke en fin service…[/QUOTE]

Jep, Krumme er Ivans far. :slight_smile: Hans mor er Gabi, som lige nu har nordiske guder-kuldet. Hun er vist heller ikke helt dum. :slight_smile:

Krumme har en halv søster som er ekspert i at åbne runde godbids rør, spise indholdet og sætte låg på igen… Hun er heller ikke altid så vild med de hunde hun deler hus med og så åbner hun skuffen med viskestykker, kravler i den og lukker skuffen igen… Hun har også åbnet er skab for derefter at hælde sirup i pelsen på to misser hun synes var dumme…,
Hun åbner alt der kan åbnes af dåsemad og må hun ikke pille i noget skal døren låses…

Krummes bror er heller ikke verdens klogeste, han præsterede at hænge i en palme og sove (han havde forsøgt at hoppe igennem en høj stuebambus, og fik ikke sine bag ben med, så han hængte da hans ejer kom hjem med forpotterne på den anden side af en gren og sov, for hans bagben kunne heller ikke nå jorden… Krumme er forresten ekspert i at finde vatpinde hjemme ved anne og opdager han hvor de er ved Anne at hun skal rydde op efter ham kort tid efter…)

[QUOTE=line_refsgaard;1249320]Krumme har en halv søster som er ekspert i at åbne runde godbids rør, spise indholdet og sætte låg på igen… Hun er heller ikke altid så vild med de hunde hun deler hus med og så åbner hun skuffen med viskestykker, kravler i den og lukker skuffen igen… Hun har også åbnet er skab for derefter at hælde sirup i pelsen på to misser hun synes var dumme…,
Hun åbner alt der kan åbnes af dåsemad og må hun ikke pille i noget skal døren låses…

Krummes bror er heller ikke verdens klogeste, han præsterede at hænge i en palme og sove (han havde forsøgt at hoppe igennem en høj stuebambus, og fik ikke sine bag ben med, så han hængte da hans ejer kom hjem med forpotterne på den anden side af en gren og sov, for hans bagben kunne heller ikke nå jorden… Krumme er forresten ekspert i at finde vatpinde hjemme ved anne og opdager han hvor de er ved Anne at hun skal rydde op efter ham kort tid efter…)[/QUOTE]
Det er da fantastisk! :høhø: Man keder sig i hvert fald ikke med sådan en siataler i huset.

Så mangler I bare at lære ham at hente rundstykke søndag morgen :cool:

Kunne han ikke tjene sine lommepenge som tester på den kattelems fabrik…

:klapper: Geniale historier!

Og i øvrigt meget imponerende service af SureFlap! :thumbup:

De er bare super servicemindede hos SureFlap. Man skal næsten købe kattelemme hos dem, alene af den årsag :smiley:
Jeg har problemer med at Deenas chip er svag at aflæse. Jeg havde haft min kattelem så længe, hvor det aldrig rigtig var lykkedes, men jeg fik bare aldrig gjort noget ved det, så garantien var udløbet på kattelemmen.
Alligevel hjalp SureFlap mig med først at prøve at sende en opgraderings-chip (den kom desværre død frem), dernæst en helt ny kattelem, og til sidst også en “hand made” kattelem med ekstra lang tunnel og dobbeltantenne.
Så jeg endte med at have 3 kattelemme - for een kattelem, som jeg selv var skyld i, var udløbet på garantien.
Det er sådan den primære årsag til, at jeg har en foderkasse med 2 chipkattelemme - det havde været lidt dyrt at købe de 2 chipkattelemme. Den gamle kattelem fik en kollega.
Problemet med den svage chip er klart blevet bedre. Men den er svag, og det er lidt bøvlet for Deena. Og det er jo absolut ikke SureFlaps skyld. Så det er bare så sejt, at de gider gøre så mange krumspring for at prøve at løse det.

Jeg er dybt imponeret over SureFlaps service. :storrespekt:
I dag ankom den nye, speciallavede Ivan-løsning, og den viste sig at bestå af en helt ny dualscan-lem med en monteret klap som skal forhindre ‘fingre’ i at trykke låseknappen ned. :muhaha:
Det her er gratis lem nr. 2 og det er tydeligt at den nye klap er monteret ved håndkraft. Ajmen, det er så vildt hvad SureFlap gør for deres kunder :thumbup: (og vildt hvor dyr Ivan har været for dem :ups: ).

Den nye lem ser sådan her ud:

Så bliver det spændende bare om det virker! :smiley:

[QUOTE=Løvehjerte;1249801]Jeg er dybt imponeret over SureFlaps service. :storrespekt:
I dag ankom den nye, speciallavede Ivan-løsning, og den viste sig at bestå af en helt ny dualscan-lem med en monteret klap som skal forhindre ‘fingre’ i at trykke låseknappen ned. :muhaha:
Det her er gratis lem nr. 2 og det er tydeligt at den nye klap er monteret ved håndkraft. Ajmen, det er så vildt hvad SureFlap gør for deres kunder :thumbup: (og vildt hvor dyr Ivan har været for dem :ups: ).

Den nye lem ser sådan her ud:[/QUOTE]

Det er da jer, der yder dem en service. Ivan bør have status af officiel flaptester.

Hermed en opdatering på Ivan og kattelem-sagen.

7-9-13, bank under bordet, salt over skulder osv. osv. og i håb om af frk. Nemesis sover dybt:
Den nye kattelemsanordning virker! :thumbup::rock:
Siden den blev sat i for knap 2 uger siden, har Ivan ikke været i haven uden tilladelse. :ok:
De første dage arbejdede han koncentreret på en løsning, men lemmen hold, og efter et par aftner med halvmopset cattitude, synes han at have vænnet sig til situationen. :flag:

Hehe, det er da skønt at I fil "flappen " under ham :høhø:

Det er da en opdatering, der også må glæde producenten :slight_smile: