Husse Urinary

Jeg foder med c/d og har gjort det ca. et års tid, og manne har ikke været syg i den periode han har fået det. Så jeg er egentlig lidt ked af at skifte foder, men manne er ikke begejstret for c/d. Jeg har fået en foder prøve på husse urinary, og det smager godt syntes han. Men er det et ok foder? Studser lidt over protein indholdet da det er noget lavere end c/d’s. Sanabelle smager også godt, men det har også lavt protein indhold kan jeg se.

Sammensætning:Kyllingemel, animalsk fedt, ris, hvedemel, majsgluten, knækkede ris, hvede, roetrævler, salt, hydrolyseret animalsk protein, laksemel, lakseolie, ølgær, mineraler, kaliumchlorid, tørrede hele æg, methionin, frugto-oligosakkarider, cholinechlorid, tranebær, yucca.

Analytiske bestanddele:Protein 26%, fedtindhold 20%, råaske 6.5%, råfibre 1%, kalcium 0.6%, fosfor 0.55%, natrium 1.2%, magnesium 0.06%, taurin 2.000 mg/kg.

Kender ikke varianten, men mine får dagligt killingefoderet og outdoor i deres blanding af foder og har fået det i ca 6-7 mdr og de fungere helt fint på det