Hustyran

Tak. Super god idé! :slight_smile: Da vores brite levede, havde han som ældstemis eneret til at besøge vores yngste søn på hans værelse. Det gav ham lidt ekstra ro fra de yngre katte.
Måske er det Knuds tur? :slight_smile:

10 Synes om

Her ses meget godt, hvordan situationen er hjemme hos os :smiley:
Bønne, Lillefis og Mingus

7 Synes om

Undskyld. Ved godt det her ikke helt høre under tråden, men sikke dog en dejlig video af dejlige katte, der hygge sig, lige så man kan mærke hyggen igen på den anden side af skærmen :blush:

Med venlig hilsen

2 Synes om

Det er præcis sådan det også ser ud hos os. :smile: Finn, der tager initiativ, Fritzz der er med på legen, og Knud som slet ikke forstår, at de gider. :laughing:

4 Synes om

:smiley:
Mingus gider virkelig heller ikke, så hvis Knud ligner ham, så forstår jeg ham godt :slight_smile: Engang imellem hopper han med i legen, men det er meget sjældent. Til gengæld vil han virkelig gerne putte - specielt med den evige teenager, Bønne.
Med hjælp og inspiration fra Bønnens opdrætter har jeg indrettet en forhindringsbane på en væg i katteværelset. Den giver både Mingus noget at hoppe op på (og væk fra lege-situationen), og den giver også de to tornadoer noget at storme op på i deres vilde leg :smiley:
Jeg har overvejet at give Mingus et frirum sammen med mig ved at lukke de 2 fra, men det ender altid med, at der bliver miavet på begge sider af døren. Det fortsætter, indtil jeg åbner døren igen.

Jeg håber, at du finder den helt rette løsning til dine tre dejlige gutter :smiling_face_with_three_hearts: :hjerte:

6 Synes om

Muffin gør det stadig ind i mellem med Dream. Han kan være strid hvis han keder sig. Men de sidste 2 år er han faldet noget til ro (5 - 7 år gammel)
Nu har han så fået vores lille ny devon Rex dreng at bumle rundt med. Hu hej hvor det går, så er han pludselig lidt kæk igen ind i mellem.

Alene tid tror jeg er en fin løsning. Det nyder rigtig mange af dem. Fx har Dream “lur med mor” privilegium når hun vil.

4 Synes om