Hva gumler du på - lige nu?

Min underlæbe :S
Det har jeg gjort i temmelig mange dage i træk (en meget træls uvane), så den er godt arret til efterhånden :s:S

kogebogen…

Sidder og venter på Poul kommer hjem med junk.
DÈT har jeg fortjent for jeg har ryddet op i alle mine hittekatteting i over 3 timer -what
NU er der styr på alle kasserne og det er pakket ned så der er en form for orden i det hele.
'Nu skal der blot gøres rent inde i rummet og så skal det hele stables op
Og bilen ryddes og det også stables op, hvorefter jeg så udvælger det der skal med på lørdag til Herning marked (stiller op fredag)…på torsdag
YES kan se han kommer nu ude på vejen
MUMSI MUMSI hotdogs og fritter :fin:

Tyggegummi :tyggegummi:

-what

Sidder I og spiser ved Pc’en ???

Det gør jeg godt nok ikke, jeg vil gerne have madro - og det er der vist ikke her - her er hele tiden nogen, der råwer et eller andet.

:fløjte::fløjte::fløjte:

Jeg har ikke spist andet end NUPO i dag, så da jeg skulle handle blev det til en omgang nachos (staves?) her til eftermiddag. Ja, det er jo ikke det smarteste, men sådan blev det nu engang i dag.

Jeg spiser ingen ting lige nu.

Efter som jeg har spist to store toast til aftensmad må jeg sige at jeg ikke skal ha en bid mere idag.

jeg tog en bid af Ramses - det var ikke en succes… det var temmelig tørt og jeg fik hår i maden…

Små sort oliven som er kendt fra province området :slight_smile:

VI -what deler en tallerken med millionbøf og pasketti (stavet korrekt) :tihi:
Vi er Ulrikke Eleonora og undertegnet.
Jeg opgiver efterhånden at få minmad i fred, men hun og de andre fik deres pøller tjekket for orm i torsdags og INTET fandtes så jeg får da i det mindste ikke orm:ups:

:slight_smile: spiser den sidste bayli is med gemalen MUMS :slight_smile:

Underlig aftensmad :høhø:

:S det er dessert efter en lækker suppe :thumbup:

At du vil være bekendt at prale med den is…:græde: :græde:

(rester fra i går)

jeg har også lige gumlet på hjemmelavet lasagne!!

NEEEJ!!! Du må da ikke vifte sådan med den lækre is! Hold da op jeg kunne godt lige bruge en skovlfuld af det lige nu!!!

opskriften er lagt ud så kan du bare lave den :fløjte:

en kit kat.

uh uh hvor