Hva gumler du på - lige nu?

under opskriftet har regize lagt den ud

Tyrkisk peber

Og nu gumler jeg på spejderhagl…nammenam

En plade chokolade: Dark Orange.

Bup-kager…mamme mam…lige det jeg har brug for, på sådan en kedelig nattevagt:savle:

Forsøger at blive træt nok til at falde i søvn… så her står den på varm kakao - ikke ligefrem noget jeg skal gumle på, men dog noget, som jeg ikke behøver at indtage :slight_smile:

Du laver varm kakao som du ikke behøver indtage…:?:?:høhø::p:ups::tihi: Er der andre måder at få kakoen ned i maven på end gennem munden da ??? :høhø:

jeg er også på gulerødder…

men jeg er for doven til at skrælle… så jeg har dem i færdige portionsposer…

:S lunken kamilie te har ondt i bisserne :ked:

En karamel og så har jeg lige spist en banan og nogle gulerodsstave osse ! :wink:

MENNNNNNNN jeg kunne godt spise nogle lakridser, tyrkisk peber bolsjer, marabou med helnød og en jordbær softice !! grin.

Ikke noget.
Jeg drikker kaffe og ryger.

Ingenting - men lige om snart spiser jeg sikkert en dejlig brunch (selvfølgelig æg og bacon) sammen med Henning :smiley:

Min underlæbe … igen!!

Labre larver :savle:

Kan man gumle på yoggi :stuck_out_tongue:

Jeg gumler på en kop the…og PEBERNØDDER igen igen:tihi:

[quote=Chicabee;280890]Jeg gumler på en kop the…og PEBERNØDDER igen igen:tihi:[/quote]Du er vist en pebermø :tihi:

Jeg var lige ved at købe nogen pebernødder forleden dag fordi jeg havde læst dit indlæg - fy skamme dig, sådan at lokke :venter:

Har lige kommet til at spise en frikadelle - selvom jeg ved det kommer til at hævne sig i min mave, og alligevel kan jeg ikke lade være - og for at gentage Skattekat