Hvad betyder det?

You might like to know your copy of The Cat: Clinical Medicine and Management is eligible to trade in at our Trade-In Store.

When you’ve finished with this book you can trade it in for an Amazon.co.uk Gift Card, which you can then use on millions of items across the store.

Find out the trade-in value for The Cat: Clinical Medicine and Management. - og den bog har jeg for lang tid siden købt

Jeg kan se det er 30£ - betyder det, at klikker jeg på linken, at jeg kan handle hvad jeg vil for det beløb eller hvad?

Du kan bytte den og få et gavekort. Så sælger de den brugt. Fik i sin tid den gamle og originale Feline Infectious Diseases brugt gennem Amazon efter at have været på venteliste i mange måneder :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1031522]Du kan bytte den og få et gavekort. Så sælger de den brugt. Fik i sin tid den gamle og originale Feline Infectious Diseases brugt gennem Amazon efter at have været på venteliste i mange måneder :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Åhhh, sådan, tak - den bliver altså her - den er så god at slå op i …

Jeg fik faktisk samme mail, men skal heller ikke lige have den byttet til noget som helst :slight_smile:
VH
Susanne