Hvad byder April på (Madtråd)

Vi skal have en dejlig salat og dertil skal vi have en herregårds kotelet til.:slight_smile:

Og i går havde min far lavet en dejlig millionbøf med kartofler. Super skøn efter en lang udstillings dag.:smiley:

I aften skal vi have bøfsandwich (med sovs, man er vel jyde)

Vi skal have pasta med kød boller i Chili-tomatsovs :slight_smile:

Jeg har købt en hamburgerryg til i aften - det er længe siden.
Laver lidt ovnkartofler, salat og flutes til.

Hj. lavet sushi

Her står den på Shepherd’s Pie

Røde bøffer, rødvins sauce og så et eller andet tilbehør til :slight_smile:

Det var meningen det skulle være flæskesteg, men mande opfører sig som en røv i dag, så er fristet til at servere spinat-salat… og ikke andet!

Eller evt. serverer gule ærter for ham :tihi:

Nej for det er en af faboritterne haha. Han hader til gengæld aubergine så kunne vre man skulle ud et smut efter det

Fniis musaka med aubergine i…hvis du kan lide det så er det jo en straf der vil noget :lol:

Aji nu skal man være sød mod en man ikke kender :slight_smile:

Er kommet til at smage lidt for meget på de cookies jeg har bagt i dag, så må vist have en kaloriefattig aftensmad.
Derfor bliver der til div. kogte grøntsager med forskellige krydderier.

Vildsvinekølle m/ smørstegte kartofler, broccolisalat og auberginespread… MUMS :slight_smile:

Grøntsagssuppe med ristet bacon tern som drys og en humbel brød :slight_smile:

Vi skal have hjemmelavet burger… det var det eller pizza, men det er jeg simpelthen for nærrig til at bestille når vi har det hele hjemme til burgere :slight_smile:

Ooookeeeey hvad tid skal man troppe op -savle

Et eller andet lavet af hk. oksekød … det skal nemlig bruges i dag :slight_smile:

Hakkebøffer :wink:

Efter en lang udstillingsweekend, så rækker energien ikke til andet end pizza udefra!

Hvidløgskylling med grøntsager