Hold k*ft hvor er det fedt lavet!
Hahahahaha! Sejt! Nogle gange ville jeg i korte øjeblikke ønske, at jeg ikke bed negle - men så ville det sikkert bare ende med at jeg aldrig lavede andet end sådan noget sejt noget som det der, det kunne jeg garanteret hurtigt blive bidt af
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;975771]Hahahahaha! Sejt! Nogle gange ville jeg i korte øjeblikke ønske, at jeg ikke bed negle - men så ville det sikkert bare ende med at jeg aldrig lavede andet end sådan noget sejt noget som det der, det kunne jeg garanteret hurtigt blive bidt af
VH
Susanne[/QUOTE]
Vi skal ski da bare ha Trekkie til at lave negle på os i Vissenbjerg - hun kan da sagtens sidde oppe på scenen mens vi kører sceneshow, og ligge tipper på vores negle
/Mette
you rock honey
De er blevet flotte, du er sørme dygtig!
De er bare fede!
[QUOTE=Kiwa;975725]Imponerende lavet. Sikke en tålmodighed der må skulle til for, at kunne udføre sådan et pillearbejde
Alene det, at lægge neglelak på de fingre der sidder på den forkerte hånd, synes jeg var en udfordring - altså dengang jeg gjorde mig i den slags :klapper:Mvh
Yvonne[/QUOTE]
Øvelse gør mester…
Imponerende:ok: - sikke et pillearbejde.
det skulle vel aldrig være Maja fra neglenymferne?
(Var i min læsegruppe til hun gik på barsel Fantastisk med det der neglehalløj
Jeg aner ikke hvem det var En eller anden kollega (tror jeg) linkede billedet på min væg.
Men det var flot.
Og ih en mere negleblog… den må jeg hellere se lidt nærmere på I forvejen følger jeg et par stykker, så hvorfor ikke en mere?
[QUOTE=TrekkieGrrrl;975624]
'kæft noget pilleri at lave bilen og julemanden. Men det lykkedes!
rensdyret er lidt for mørkt, men det var dén brune nail-liner jeg havde, så det bli’r ikke anderledes :)[/QUOTE]
SÅDAN!!! Det er J-dags fejring med manér. Det er godt nok kunst, det er genialt og flot lavet
Det er rigtig flot
Virkelig imponerende
Jeg går aldrig med neglelak, fordi mine negle er så brede og korte at det ser tosset ud. Men hvis jeg gjorde så ville jeg helt sikkert også lave en masse spas og gakkeløjer
Og det allerværste er at jeg ikke har fået en ENESTE Juletuborg endnu… De havde dem nemlig ikke da vi var i Flensborg i tirsdags… og når jeg nu har huset fuldt af (gode) øl så virker det lidt fråds at fare ud og købe dem til danske priser LOL
Nå men neglene er der jo endnu, så det kan da være jeg kommer forbi en inden jeg ikke goder se på dem mere)