HVAD det var jeg skulle med den blå neglelak

'kæft noget pilleri at lave bilen og julemanden. Men det lykkedes!

rensdyret er lidt for mørkt, men det var dén brune nail-liner jeg havde, så det bli’r ikke anderledes :slight_smile:

LOL! Hvor ér det geniALT! :rock:

totalt blæret!!

Hold da helt k***! Det er for sejt.

Hahaha! Det er da det fedeste, jeg LÆNGE har set! :smiley:

Jeg må tilstå at jeg fik et billede sendt på Facebook med en der havde lavet det samme… så ideen er ikke min… Men jeg lavede nu osse snenegle sidste år… de blev bare ret tamme i forhold til dem her :smiley:

Hold da op…hvor er det flot lavet. :rock:

Send billedet til Tuborg og spørg, om de kan bruge det i en reklame…jeg synes virkelig, du er en kunstner…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;975624]

rensdyret er lidt for mørkt, men det var dén brune nail-liner jeg havde, så det bli’r ikke anderledes :)[/QUOTE]
Helt vildt imponerende! :ok:
Glædelig Tub´år :slight_smile:

Cool! Hvor er det godt lavet!

FEDE kløer! :slight_smile:

[QUOTE=Sim-Sim;975633]Hold da op…hvor er det flot lavet. :rock:

Send billedet til Tuborg og spørg, om de kan bruge det i en reklame…jeg synes virkelig, du er en kunstner…[/QUOTE]

Hvis ideen havde været min oprindelig, så ja :slight_smile: Men jeg har jo bare plagieret en andens fede ide til en neglelak… (hendes “Tuborg” er forresten læseligt, jeg ved ikke hvordan DÆLEN hun har skrevet det så tyndt…)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;975624]

rensdyret er lidt for mørkt, men det var dén brune nail-liner jeg havde, så det bli’r ikke anderledes :)[/QUOTE]

Jeg bliver mest nysgerrig over, hvordan du holder kameraet, når du tager billeder af begge dine hænder samtidig :høhø:

Selvudløser?

Imponerende arbejde… du ku’ måske lægge billedet her, i det mindste :wink:

Haha faktisk overtaler jeg som regel en anden i familien til at ta’ billedet når jeg skal ha’ begge hænder med… Manden havde også taget en stribe, men de var uskarpe (fordi vi forsøgte uden blitz) - så det her er faktisk to billeder jeg har klistret sammen til ét i Photoshop :slight_smile:

Hvor er de bare totalt for seje…

Oh my god! Hvor er de bare totalt fede! :smiley:

Jeg kan godt li dit trick med at tegne det mest vanskelige med din dominante hånd!

Jeg kender en der bruger alm tynde børnetusser på sine negle - måske på den måde Tuborg kan blive tydeligere…

[QUOTE=Ann R;975667]Selvudløser?

Imponerende arbejde… du ku’ måske lægge billedet her, i det mindste :wink:

Postede billedet… det er fjernet igen :frowning:

Hm :gruble: Nå… :øhmm:
Underligt…

Jeg kan se at der kun er oficielle Tuborg-meddelelser på siden… de vil måske ikke ha’ at folk blander sig i deres rekvalmer? :frowning:

Imponerende lavet. Sikke en tålmodighed der må skulle til for, at kunne udføre sådan et pillearbejde :ups:
Alene det, at lægge neglelak på de fingre der sidder på den forkerte hånd, synes jeg var en udfordring - altså dengang jeg gjorde mig i den slags :klapper:Mvh
Yvonne