Hvad en missemor skal stå model til

Det er skønt at se det overskud, Fanny har i forhold til sine killinger :slight_smile:

Især når man tænker på, hvad hun skal stå model til :tihi::tihi:

SÅ stopper vi!

Verden bliver større og større for hver dag for øjeblikket, så nu har de fået kradsetræ

og tissebakke (som i hvert fald to af dem rent faktisk har fundet ud af at bruge rigtigt :thumbup:

De har også fået nyt legetøj i form af Galliano, der finder sig i (næsten) hvad som helst :hjerte::hjerte:

Vildt så rolig Fanny kan se ud imens killingerne ser voldsomme ud! :smiley:

Lige min tanke.

Men hvor er det nogle skønne billeder.

Sikke nogen bisser og bøller :høhø:
Det er godt, hun kan håndtere dem :ok:

  1. foto… :lol: Der er dælme kamp til stregen der :smiley: :smiley: :smiley: Jeg kan bare SÅ lidt vente til der kommer små sumobrydere i huset hos mig :hjerte:

HVor er de skønne… og sikke nogle skarnsunger de også ser ud til at være:wehuu:

Det er da godt nok nogle vilde basser - Miniaturepanthere med det udtryk de ka komme med :smiley:

Jeg skal nok komme og tæmme dem :tihi:

Ham her ser da ud til at være en bisse af aller værste kaliber :yikes: ------ :høhø: — :hjerte:

Hvor går det bare stærkt. :hjerte:
Det må være noget af en lettelse for Fanny, at de efterhånden kan gå ud af kassen og lave ballade andetsteds… :smiley:

Godt billed af den lille bisse …

Den slags mødre er GULD værd (og den slags mislinger ligeså)

[QUOTE=FinnFrode;990855]Hvor går det bare stærkt. :hjerte:
Det må være noget af en lettelse for Fanny, at de efterhånden kan gå ud af kassen og lave ballade andetsteds… :D[/QUOTE]

“Efterhånden”? :stuck_out_tongue:

Det er to uger siden, den første væltede ud over kanten, så jeg var nødt til at indrette “forstuen” efter det :slight_smile:

Men du har ret - det går utroligt stærkt. De er igang med at lære at spise har fået klippet kløer og flere af dem har helt styr på kradsetræet, så der sker noget næsten for hver gang, jeg kigger forbi :slight_smile:

Hvor ser de frække ud, de små lømler :smiley:

Det er nogle rigtige bissemisser hun har fået sig. Og nu bliver det jo rigtig sjovt at sidde og kigge på dem hver dag for dig. :smiley:

Nåå Mette Fanny er jo en rigtig Burmeser-mor der elsker sine børn, fodrer dem, afretteter dem og elsker dem, så de er klar til “verdens dejligste kælekatte” !!

Og- naturligvis deltager husets kastrater i opdraelsen !

Cats og Conni

Skønne frække killinger :smelter:.

ej hvor er de blevet store:uha:

og feeeed billedeserie :klapper: