Hvad er bos?

Hehe, det er altid godt at få læst og genlæst reglerne fra tid til anden…

jeg havde ikke nærlæst DSM da jeg var blevet fortalt det kun var bis ved huskattene og så var der jo lidt vej endnu.

Spændende om han tager den næste gang :smiley: husk at meddel til til udstillings arrangørerne næste gang du har ham med så de forberedt på en mulig DSM :wink:

Jamen så er du jo ikke langt fra målet… Det bliver rigtig spændende

Var der ingen der ved om Bos er en ny betegnelse eller hvorfor ingen kendte det. Er jo rart t vide om man skal kalde det box eller bos for fremtiden:)

Det bliver i Årslev eller Vissenbjerg så kan måske nåes i år med lidt held.

Jeg har fået lidt hjælp :smiley:
BOS er den RIGTIGE betegnelse :tihi: Det er bare os danskere der en eller anden gang i tidernes morgen har fundet på at kalde det BOX. Kigger man på FIFes showrules, så kan man se at det forkortes BOS. :slight_smile:

I øvrigt så gælder DSM titlen kun for BIS/BOS (okay, vil bare meget hellere skrive BOX :tihi:), der er opnået efter d. 1.1.2003, hvor titlen blev indført, da man ikke udsteder titler med “tilbagevirkende kraft” eller hvordan man nu skal sige det :slight_smile: Men det er jo så heldigvis ikke noget problem her, da det er 9, snart 10 år siden, og så gammel er Filur med sine 8 år jo ikke.

Dejligt med en opklaring af mysteriet ,Filur er fra 04 så intet problem der :slight_smile: Så var der jo en logisk forklaring.

Så krydser vi fingre for at det sker, så endnu en flot huskat kan smykke sig med den flotte og velfortjente titel.
Synes det er dejligt at i som har huskatte også gerne vil tage dem med på udstilling og vise dem frem

[QUOTE=Eife;957441]Jeg har fået lidt hjælp :smiley:
BOS er den RIGTIGE betegnelse :tihi: Det er bare os danskere der en eller anden gang i tidernes morgen har fundet på at kalde det BOX. Kigger man på FIFes showrules, så kan man se at det forkortes BOS. :slight_smile:

I øvrigt så gælder DSM titlen kun for BIS/BOS (okay, vil bare meget hellere skrive BOX :tihi:), der er opnået efter d. 1.1.2003, hvor titlen blev indført, da man ikke udsteder titler med “tilbagevirkende kraft” eller hvordan man nu skal sige det :slight_smile: Men det er jo så heldigvis ikke noget problem her, da det er 9, snart 10 år siden, og så gammel er Filur med sine 8 år jo ikke.[/QUOTE]

Jeg synes BOS er bedre - Det jo direkte forkortelse :?

Men ja jeg kiggede os i reglerne og fandt det mange gange så slåfejl var ikke muligt :smiley:

Vi hepper :slight_smile: