Jeg glemte lige, at de ikke kommer ud lige for øjeblikket. Så er det jo nok ikke det, for jeg tror ikke, man kan blive solskoldet gennem en rude
Jeg har ingen anelse. Men jeg synes da godt nok det er sjovt at hun kan miste farven fra den ene dag til den anden.
Lis: Det kan være at jeg nu skal sende et billede til Marianne, så kan hun grine over endnu en klorin kat :høhø: Men det interessante er jo at hun har udviklet sig i farven på pelsen til det bedre, men næsen nu til det dårligere.
Man kan sagtens blive solskoldet gennem en rude, det har vi i familien bevist en sommer for mange år siden. :høhø:
Men solskoldet, så tænker jeg at man bliver rød, altså mere rød end hun normalt var, og ikke mister farven. :?
[QUOTE=KKH;860131]Man kan sagtens blive solskoldet gennem en rude, det har vi i familien bevist en sommer for mange år siden. :høhø:
Men solskoldet, så tænker jeg at man bliver rød, altså mere rød end hun normalt var, og ikke mister farven. :?[/QUOTE]
:høhø:
Og du har sikkert også ret i det med at blive rød. Mennesker kan nok godt blive lidt blege der, hvor de så skaller af bagefter, men helt hvide - det bliver de vel næppe. Heller ikke katte. Det var bare lige det, der faldt mig ind på grund af vejret
[QUOTE=KKH;860130]Jeg har ingen anelse. Men jeg synes da godt nok det er sjovt at hun kan miste farven fra den ene dag til den anden.
Lis: Det kan være at jeg nu skal sende et billede til Marianne, så kan hun grine over endnu en klorin kat :høhø: Men det interessante er jo at hun har udviklet sig i farven på pelsen til det bedre, men næsen nu til det dårligere.[/QUOTE]
Ja gør det
Jeg skrev til Marianne Seifert og hun kiggede på billedet herinde. Hun havde flere muligheder til at næsen pludselig mister farven, nogle helt harmløse og andre mere alvorlige.
Jeg håber da, det er en af de harmløse så! Men hvad sagde hun, det kunne være?
Opdatering:
Da vi kom hjem fra Sverige i nat, lå der en mail fra Bora og Bilashis familie, med skønne billeder af de 2 drenge. Og jeg får straks øje på at den ene af dem har samme problem som Bititi, nemlig at han har mistet farven på næsespejlet.
Dermed er det jo højst sandsynligt en pigmentfejl, men så en pigment fejl som ikke har forbindelse med kønshormonerne, som jeg ellers var tilbøjelig til at tro, da Bititis farve på næsen forsvandt samtidig med hendes første løbetid.
Jeg synes det ser ud som om hun har fået en på lampen…altså næsen…hun har nok været fræk overfor en anden
Det er det så ikke. Det er ikke de prikker ved siden af næsen, men næsespejlet der har mistet sin farve.
Her kan du se et før billede, et dårligt et, men man kan tydeligt se farven på næsespejlet:
jeg tror også pigment fejl… Hvis du kigger på viva her på Birthes hjemme side kan du se Viva som har en pigmentfejl på næsen
Jeg har flere gange snakket med hendes søn som killing havde en fin cinnamon næse, men som voksen mistede farven.