Hvad er din livret?

Det er en hvidkåls ret der sætter MEGET gang i mavesystemet :prut:

Kan nu godt lide det, men det stinker (og det gør prutterne også :prut: :tihi: )

Jeg er meget madglad, så jeg kan lide næsten alt. Dog er rødt oksekød en absolut topscorer :savle: - uanset tilbehøret :ok:
Pommes frites med masser af remoulade er også et stort hit :wehu:

jeg har osse rigtig mange livretter

men toppen af poppen er helt klart

pizza fra lodos pizza
ellers er det
steaks
koteletter i flødesovs med champignon og cocktailspølser
hotdogs

[quote=skeem;267188]Det er en hvidkåls ret der sætter MEGET gang i mavesystemet :prut:

Okay så venter jeg til efterårsferien hvis jeg skal prøve det.

Skulle jo helst ikke :prut: når jeg skal til eksamen i næste uge :tihi:

:thumbup: Lyder MEGET fornuftug:thumbup:

[quote=Ulla;267200]Okay så venter jeg til efterårsferien hvis jeg skal prøve det.

Skulle jo helst ikke :prut: når jeg skal til eksamen i næste uge :tihi:[/quote]

Andesteg med brunede kartofler, rødkål og sovs lavet på andefond. :savle:

… desserter …:ups:

[quote=Vivi_Fletcher;267136]Jeg kommer gerne forbi en dag, Mona :slight_smile:
Er det okay jeg tager ungerne med :? :tihi:[/quote]

I skal være så hjertelig velkommen… -love -love -love

Ris og karry med speglæg og nuttolene :thumbup:

Det MÅ være livretten… men jeg eelsker mad!

[quote=Beydana;267194] Dog er rødt oksekød en absolut topscorer :savle: - uanset tilbehøret :ok:
[/quote]

Min bøf skal kun lige have 30 sekunder på hver side… muuuuuuuuums:savle:

Hej alle :slight_smile:

Når indlæg bliver rapporteret giver vi altid folk mulighed for at slette selv først

sker der ikke noget, så slettes indlægget hvis det ikke kan modereres rimeligt og forfatter får PB

Der er endnu ikke sket noget og nu bliver indlægget modereret af admins og alle indlæg efterfølgende der handler om det og ikke om trådens emne får en tilsvarende moderering/sletning

MVH
Admins

:S det kan jeg ikke lide den skal være medium er ikke så meget for helt rødt kød :S

uhh der er mange ting, men elsker wantan suppe ellers shop souer fra en kinesisk restaurent i Aalborg.

Men ellers så elsker jeg kylling i alverdens afskygninger

MVH
Gitte

Lasagne eller bøf med kartoffler og sovs :savle:

I har fået en ny tråd til jeres nordjydetræf

Den findes her

[ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=12937”]Nordjydetræf - De Kattegale Debatterer[/ame]

Jeg har flere favoritter:

Stegt flæsk

Hakkebøf

Gule ærter

Brunkål

Kalvesteg

Andebryst

og så alt det andet :wehu:

[quote=Rimmen;267303]Ris og karry med speglæg og nuttolene :thumbup:

Det MÅ være livretten… men jeg eelsker mad![/quote]

Undskyld… men ris og karry… med Spejlæg??? Det lyder - hmm - alternativt :S

(Og hvad er nuttolene?)

Jeg lever selv efterr devisen; Mad er godt, meget mad er bedre… men den erklærede yndlingsret er dog til enhver tid Boller i Karry, dog skal det være Jan der laver det :savle:

Og så ville jeg blive meget ked af at få serveret en del af de retter, der er nævnt her i tråden…
Enhver form for tilberedt kål er ækelt efter min mening… gule ærter kan jeg simpelthen ikke få ned… flæskesteg flyder i fedt… og oksekød skal altså være dødt inden jeg sætter tænderne i det!

Til gengæld spiser jeg glad og gerne tind, som jeg ved at andre vil have et problem med… fx ost. Og det skal altså ikke være en eller anden kønsløs plasticost a la Lillebror eller andet bvadrost :tihi:

[quote=Ann K;267606]Undskyld… men ris og karry… med Spejlæg??? Det lyder - hmm - alternativt :S

(Og hvad er nuttolene?)

Jeg lever selv efterr devisen; Mad er godt, meget mad er bedre… men den erklærede yndlingsret er dog til enhver tid Boller i Karry, dog skal det være Jan der laver det :savle:

Og så ville jeg blive meget ked af at få serveret en del af de retter, der er nævnt her i tråden…
Enhver form for tilberedt kål er ækelt efter min mening… gule ærter kan jeg simpelthen ikke få ned… flæskesteg flyder i fedt… og oksekød skal altså være dødt inden jeg sætter tænderne i det!

Til gengæld spiser jeg glad og gerne tind, som jeg ved at andre vil have et problem med… fx ost. Og det skal altså ikke være en eller anden kønsløs plasticost a la Lillebror eller andet bvadrost :tihi:[/quote]

Ost skal ikke lugte og være stærk kan huske når jeg havde lugte os med i lastbilen et helt læs UHA UHA jeg kunne bare ikke havde den lugt. Men tager hatten af for dem der kan spise det. en af de få ting jeg IKKE røre

Nyt franskbrød med smør og ost…Jummiiiiiiiiiiii

Men ellers er jeg vild med pizza, kotteletter i fad m. ris og en hjemmelavet ret der hedder “magaronni”.