Hvad er forskellen

Hvad er forskellen på disse Ever Clean kattegrus ?

Hvad er bedst ?

Hvis du klikker på dem kan du læse lidt om hvad de hver i sær gør godt for - men om det passer …:gruble:Da jeg brugte Ever Clean , brugte jeg kun een variant, så det er svært at sammenligne. Men jeg valgte Extra Strength (tror den hed Heavy Duty dengang), fordi klumperne angiveligt skulle holde bedre, hvis kattene graver meget eller der er mange om samme bakke. Og altid uden parfume, fordi jeg ikke tror det er godt for misserne at være for meget i kontakt med den slags.

Syntes det er svært og finde hoved og hale i det og har læst grus tråde her inde. Derfor tænkte jeg efter jeg har læst og læst nu spørger jeg jer hvad er forskellen for det tiltaler mig en del dette grus, men hvad skal man vælge

Køb IKKE den der hedder White. Less track klumper ikke så godt som de andre. Tag Extra strength, med eller uden scent. Lavendel er jeg personligt også glad for.

Netop dette ord hvad betyder dette scent ??

De har den type som der står der er gode til flere katte har i prøvet den ?

scent er duft :slight_smile:

Og nej, har hverken prøvet multiple cats eller Multi-crystals. Jeg har prøvet aqua breeze, udover dem jeg nævner i første indlæg, og den var ikke noget jeg tænkte at det må jeg brug fremover, men heller ikke dårligere som less track IMO er (det er ikke så fint, så det klumper dårligere) - og white er decideret elendig

Scent betyder duft - det må være den med babypudderduft.

Syntes godt nok det er en videnskab det kattegrus

Helt enig - og det er også forskelligt hvad vi lægger vægt på :slight_smile: Der er ikke så meget andet at gøre end at prøve sig frem. Og så måske undgå det, som andre ligefrem fraråder pga. dårlig kvalitet.

Lidt det samme som med foder :cool2:

[QUOTE=Beydana;1148271]Helt enig - og det er også forskelligt hvad vi lægger vægt på :slight_smile: Der er ikke så meget andet at gøre end at prøve sig frem. Og så måske undgå det, som andre ligefrem fraråder pga. dårlig kvalitet.

Lidt det samme som med foder :cool2:[/QUOTE]

Ja det er rigtig men syntes det ser billig ud hvis man køber palle og kender nogen der gerne ville være med i det .

Jeg kunne nok også godt være med på at aftage en 3-5 stykker afhængigt af hvornår du regner med at købe? :slight_smile:
Jeg kan pt ikke aftage stort parti af gangen, da vi ikke har så god opbevaringsplads, da vi har så meget andet der fylder pt :tihi:

Her hjemme startede vi med at bruge Golden Odour og de andre varianter men vores bimser
kunne bare overhoved ikke med det grus + det ville klumpe under deres poter.

Og efter mange poser af div. mærker og typer endte vi simpelhen med at prøve
Krystaller. Det var simpelhen lige dem - og selv syntes vi det er dejligt nemt at have
med at gøre.

Vi plejer at købe enten Trixie eller Tigerino fra Zooplus
- så det vil jeg varmt anbefale :slight_smile:

hvordan funger det krystal klumper det

Vi har snakket om at købe 3 forskellig ever clean . så køre et forsøg over 3 uger hvad vi bedst kan lide også bestiller vi .

God plan - evt. have en bakke med hver på samme tid så det er til at sammenligne direkte :slight_smile:

Scent betyder duft, men ikke nødvendigvis babypudder. Jeg tror ikke, Ever Clean bruger babypudderduft. Duften er meget diskret. Om den også er det for kattene, ved jeg selvfølgelig ikke. Men babypudderduft plejer - i min ringe erfaring - at være noget mere gennemtrængende.

Helt enig. Jeg har det fint med den med scent fra Ever Clean, men er ved at “kløjes i det” over den fra Extreme classic med duft :slight_smile: