Hvad er jeres kattes livret?

Her mener jeg ikke deres daglige foder, men hvad de får af lækkerbiskner ud over. Torskerogn, lever, rejer, whatever- hvad er det din kat allerhelst ville have, hvis den selv kunne vælge?

Hilsen hende der har en hund som er helt syg med cirtusfugter, især mandarin og appelsin :tihi:

Dusty elsker sine Canosan (et kosttilskud han får for sin formodede gigt)…han kommer selv hver morgen/formiddag og beder om dem.
Beloki kunne leve af Kyller, hvis han fik lov
Findus ELSKER Fisk og Cedille nærmest ryster af velvære når der serveres rå fisk Og tilberedt fisk kan hun spise så man ikke kan følge med med det blottede øje.
Mandalay elsker koteletter rå og hendes hjernelamme søn :rock: ligeså…rå kyllingebrystkød ryger også med et smuttag ned i mavsen

Lige i skrivende stund inhaleres der Feline Porta vådkost allevegne. 3, 400 grams dåser og 3 mindre dåser

Mad! :wink:

Charley elsker mad, al slags mad tror jeg.
Favoritten er nok sushi, når vi køber til os selv er vi begyndt at bestille ekstra laks med, ellers stjæler han vores. Vores favorit sushi-restauranter kender os og ved der skal laks med til kattene :slight_smile:

Chili er også blevet glad for sushi, men var tidligere mest til lidt rejer.
Og så er de begge vilde med råt okse-kød, gerne som bøffer, som Chili smider rundt med, med stor fornøjelse.

Njord og Nuka elsker i det hele taget mad, alt slags mad. Desværre kan man også se det på Nuka - hun vejer lige 1 kilo for meget.
Borg eeeeeeeelsker rejer og gerne de store af slagsen.
Saga vil bare gerne ha sin normale mad, alt det nye og i hvertfald det rå er bare ikke lige hende.

Buster siger at bare det er mad, så er han tilfreds.
Det passer dog ikke helt, for tørfoder er ikke altid et hit. Lige for tiden har vi en periode hvor vi diskuterer vældigt, for han gider ikke sit tørfoder.
Og jeg skal være meget obs, for lige nu er vægten lige i underkanten, efter at han har tabt sig over et kilo i løbet af det sidste år.
Af “menneske-mad” elsker han “sushi”, dvs. når jeg får fisk, får han altid et stykke råt fisk, det er et hit. Tun, rejer, makrel i tomat og torskerogn er også gode ting.
Noget ost vil Buster også gerne have, og jeg har efterhånden lært hvilke det er.
Og så tigger han når jeg sidder med et stykke chokolade elelr noget mælke-is…

Rejer og ocean fish fra almo nature er klart hittet herhjemme :thumbup:

Tørfoder!
Hvis Charlie selv kunne vælge - ville han vælge tørfoder…

Vi har prøvet at give ham skinke, tun, kylling, rejer og vådfoder - han vil ikke have det. Vådfoderet kan han lige slikke væsken af, men heller ikke mere. Og skinke, tun, kylling og rejer vil han ikke spise. Men tørfoder og tørre godbidder spiser han glad og gerne.
:tihi:

Liam og Aslan eeeeeelsker røget makrel! Det ryger lige ned i kasse et:høhø:

Og så deres godbidder fra Aldi… de der sticks med forskellige smag… for dælen de kan skabe sig når jeg åbner en til dem hver :thumbup:

[quote=SabSab;391802]Liam og Aslan eeeeeelsker røget makrel! Det ryger lige ned i kasse et:høhø:

Og så deres godbidder fra Aldi… de der sticks med forskellige smag… for dælen de kan skabe sig når jeg åbner en til dem hver :thumbup:[/quote]

Ja de der sticks fra Aldi er forresten også et stort hit hos mine katte-dyr.
(røget makrel har de ikke prøvet (endnu))
:slight_smile:

[quote=danpia;391810]Ja de der sticks fra Aldi er forresten også et stort hit hos mine katte-dyr.
(røget makrel har de ikke prøvet (endnu))
:)[/quote]

Ja, de sticks fra Aldi er også et kæmpe hit her :slight_smile:

Det er dem vi bruger, når vi klikkertræner :slight_smile:

:øhmm:Livret? :øhmm:

MAD!!!

Hilsen Thane

Kogt kylling tror jeg er storfavorit herhjemme…alle pt 14 katte elsker det bare.

Den absolutte favorit herhjemme er Thrives tørrede godbidder med fisk

Herhjemme kan Silke blive helt vild når Thrives tørrede godbidder med kylling eller vådmaden Cosma med kylling og rogn bliver taget frem… :rock:

Fællesnævneren er Thrive med kylling.

Derudover spiser/inhalerer Fanny en stang Miamor hver dag - enten med kylling eller and.

Galliano vil gøre meget for et par stykker oksestrube og i perioder for tørrede kyllingehalse eller svenske hundeburgere.

Sander spiser gerne Beaphar Zahnies - og så alt det, de andre også spiser :smiley:

MIN mad - MENS jeg spiser den :høhø:

[quote=SabSab;391802]
Og så deres godbidder fra Aldi… de der sticks med forskellige smag… for dælen de kan skabe sig når jeg åbner en til dem hver :thumbup:[/quote]

Nå ja, lige de sticks er Buster også vild med. Og lige for tiden må han få en næsten hver dag, fordi han ligger lige i underkanten, rent vægtmæssigt, synes jeg.

uha…her i huset er de kræsne…
ud af 14 katte :
5 spiser udelukkende tørkost (RC persian)
5 gider godt møzze på vådmad…og labber lidt sovs
4 gider vådmad i stor stil (serveres x2 i døgnet)
3 ÆÆÆÆÆLSKER vitamin pasta…(heldigvis opdager hun ikke p-pillen)
4 gider rejer (max 1 gang om måneden)
6 gider tun (max 1 gang om måneden)
af vådmad bruger jeg alt…(dog ikke whiskas)
ang sticks i alle varianter… mine katte mener de er til hunden…ingen gider dem (jo vovse)

Mine er så kedelige hvad mad angår. De vil hverken ha kød eller fisk, men noget de er pjattede med er de små guldæsker fra Sheba med kyllingebryst, og så sticks fra Aldi, ellers holder de sig til det sædvanlige kattemad.

skal hilse fra Alexis og Merle (mine to skønne katte) og sige “tak tak tak” , for at I har gjort mig opmærksom på Aldis sticks. De blev nærmest slugt utygget, og nu venter de bare på flere, selvom deres stride ejer mener, at det må være nok med én om dagen pr. kat :slight_smile: