Hvad er missens navn

Mange af navnene er skønne og falder i min smag, men hos mig der ER han Knaldperlen, det er mere end “blot” et navn :hjerte:

[QUOTE=Sannela;550882]Hvor er han bedårende :wehuu::wehuu:

Knaldperlen er et super navn, men da jeg IKKE vil være en medløber stemte jeg på noget HELT andet.

Hvem er det så, der ud over mig, har den super gode smag, der gør man stemte på Sgt. Pepper ??
:thumbup:[/QUOTE]

Jeg var selv i tvivl, enten Ghost Rider eller Sgt. Pepper, men jeg stemte Ghost Rider…så hvem mon det er.:?

Men jeg kan da godt se hvor det bærer hen med det navn…men der er jo et par dage at stemme i endnu…så der er da håb endnu :høhø:

Jeg har stemt på Knaldperlen :smiley:
Det er simpelthen et fantastisk navn, også var han jo også en lille knaldperle da han blev født…

Han kan ikke hedde andet :stuck_out_tongue:

Knaldperlen

Ghost Rider :slight_smile:

Da mit forslag Beautiful Boy ikke er med i afstemningen, :ked:har jeg stemt på
Smoke Diablo :smiley:

Modsat de fleste finder jeg at navnet Knaldperlen er rædsomt, det kan man da ikke kalde en yndig killing/smuk kat.

:sorry::sorry::sorry:

[QUOTE=Eva;550966]Da mit forslag Beautiful Boy ikke er med i afstemningen, :ked:har jeg stemt på
Smoke Diablo :smiley:

Modsat de fleste finder jeg at navnet Knaldperlen er rædsomt, det kan man da ikke kalde en yndig killing/smuk kat.

:sorry::sorry::sorry:[/QUOTE]

Jeg syntes nu det er meget sjovt med Knaldperlen, og Eva…Diablo er da næsten værre :tihi:

Lisbeth, jeg burde have undladt at stemme, for der var ingen af navnene, hvor jeg bare sagde “Yes”.

Men du skal da kalde killingen det, du finder er bedste navn :ok:

Der er ingen af navnene, der er sådan lige i øjet, synes jeg. Der er kun ét, som passer til ham - tadaaaaa: Knaldperlen :wink: (Og jeg havde ikke læst tråden, inden jeg stemte)

Mit svar er hemmeligt :stuck_out_tongue:

OK jeg vil røbe at jeg har stemt som rigtig mange andre :tihi:

[QUOTE=birtheras;551017]Mit svar er hemmeligt :stuck_out_tongue:

OK jeg vil røbe at jeg har stemt som rigtig mange andre :tihi:[/QUOTE]

Uha hva’ ka’ det være…hva’ ka’ det være :?
:tihi:

Lad os nu leje lidt med tanken :

Hvis han bliver solgt til udlandet, hvad hedder mon så knaldperle på f.eks tysk ??

DUNDERPERL

På engelsk :

BOOMPEARL

:gruble::gruble:[/QUOTE]

:lol::lol:

[QUOTE=Tante Tut;550890]På engelsk :

BOOMPEARL[/QUOTE]

Hmmm, ja - eller LAYPEARL måske :cool2:

Knaldperlen, <3 Han kan da næsten ikke hedde andet :smiley:

hvor fik du det “næsten” fra… han kan ikke hedde andet end knaldperlen, efter min mening

Godt spørgsmål:D
Ved ikke hvor det fik sneget sig ind fra:)

:høhø::høhø:

Afstemningen taler vist meget tydeligt, Lisbeth…

Skønt navn til den lille mini-Bombe…
:wehuu::wehuu:

Lisbeth, han kan altså ikke hedde andet end Knaldperlen :hjerte: :hjerte:

:lol: Lisbeth - jeg tror du har din afgørelse :slight_smile:

:rock::rock::rock:

Jæp…folket har talt…

Nu kan du godt holde ham over dåben…
:hjerte::hjerte: