Hvad er missens navn

:tihi:
Mine slaver kan ikke finde/blive enige om et navn…Måske nogen har lyst til at hjælpe :?

Her er dem som vi er nået frem til :slight_smile:

Sgt. Pepper
Cap Torpedo
Ghost Rider
American Gangster
Toyboy
Hot’n’smoking
Smoke get in your eyes
Bruce Almighty
Rebell
Smoke Diablo
Hot Smoke
Heartbreaker
Latin Lover
Eller…Knaldperlen :høhø:

Toyboy
eller… Knaldperlen :stuck_out_tongue:

Heartbreaker
Han ligner sådan en !!! :hjerte:

Jeg holder på Toyboy eller Knaldperlen :smiley:

Heart Breaker - eller Hot Smoke

Knaldperle :smiley:

jeg har lige tilføjet en afstemning… og jeg synes HELT sikkert at han skal hedde knaldperlen… det er et vidunderligt navn!!

Tusind tak Regitze :slight_smile:

Nu hvor Regitze har lavet en rigtig afstemning for mig, vil I så der stemte før den kom ikke være søde at gøre det i den “rigtige” ellers tæller jeres navne jo ikke med, og det skal de jo :slight_smile:

Jeg kan se at det er
Henriette…Momo…Quanti’s…Pia B…og Lotte
Hilsen Lisbeth

Altså jeg synes jo ikke han kan hedder andet end Knaldperlen. Det er simpelthen et genialt navn, så det har jeg stemt for :thumbup:

[QUOTE=Coon Danica;550831]Nu hvor Regitze har lavet en rigtig afstemning for mig, vil I så der stemte før den kom ikke være søde at gøre det i den “rigtige” ellers tæller jeres navne jo ikke med, og det skal de jo :slight_smile:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Jeg har sat min stemme men man kan kun lave et valg og ikke to valg fx. som jeg gjorde i mit indlæg :slight_smile:

Jeg har os stemt … på knaldperle :smiley:

Jeg kan altså lige se for mig at han hedder Coon Danica’s Knaldperle :høhø:
I så jo nok at jeg havde lavet et lumsk grineansigt ved det navn:tihi:

Jeg kan da også lige se at hvis nu (det skal vi aldrig men hvis) vi skulle ud at flyve med dem altså mor og søn…
Vi ville aldrig komme med og sikken en bøde vi fik når vi stod i lufthavnen og sagde til hinanden…Har vi nu husket Bomben og Knaldperlen:LOL:

[QUOTE=Coon Danica;550842]Jeg kan da også lige se at hvis nu (det skal vi aldrig men hvis) vi skulle ud at flyve med dem altså mor og søn…
Vi ville aldrig komme med og sikken en bøde vi fik når vi stod i lufthavnen og sagde til hinanden…Har vi nu husket Bomben og Knaldperlen:LOL:[/QUOTE]

I ville blive arresteret på stedet :smiley:

Han kan simpelthen ikke hedde andet end Knaldperlen :smiley:

:høhø::høhø:

Knaldperlen ER bare et skønt navn… men jeg stemmer nu på Latin Lover… for han bliver en værre… KNALDperle, det er jeg slet ikke i tvivl om…

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg har lidt fortrudt det navn jeg stemte på, for jeg må give de andre ret…knaldperlen er faktisk et fedt navn :slight_smile: Og hold da op hvor er jeg vild med hans fine blis i panden :wehuu:

Hvor er han bedårende :wehuu::wehuu:

Knaldperlen er et super navn, men da jeg IKKE vil være en medløber stemte jeg på noget HELT andet.

Hvem er det så, der ud over mig, har den super gode smag, der gør man stemte på Sgt. Pepper ??
:thumbup:

Der er vist ingen tvivl om, hvad brugerne af Kattegale syns han skal hedde :stuck_out_tongue: :tihi: :klapper:

:gruble::gruble::gruble:

Lad os nu leje lidt med tanken :

Hvis han bliver solgt til udlandet, hvad hedder mon så knaldperle på f.eks tysk ??

DUNDERPERL

På engelsk :

BOOMPEARL

:gruble::gruble: