Hvad er Netlog

Da jeg efterhånden ha fået flere invitationer fra Facebook venner, om at lave en Netlog profil, så jeg kan se deres billeder.

Så er mit spørgsmål er, er der nogen af jer, der bruger det og kender til det?

Eller er det bare noget spam, der bliver udsendt.

Jeg har været inde på Netlogs hjemmeside http://da.netlog.com/ og kigge., det synes jeg egentlig ikke, at man bliver så meget klogere af.
Men de skriver jo nok heller ikke, hvis det er noget fusk.

Der er vel ikke nogen, som ved hvad det går ud på.
Mindst 2 af invitationerne kommer fra brugere, der også er aktive her.

Så nogle må jo vide det :slight_smile:

[QUOTE=Alhela;631679]Der er vel ikke nogen, som ved hvad det går ud på.
Mindst 2 af invitationerne kommer fra brugere, der også er aktive her.
Så nogle må jo vide det :)[/QUOTE]

Kender ikke noget til Netlog, men hvis det fungerer ligesom visse andre sites, så tror jeg invitationerne er autogenereret af Netlog ud fra oplysninger de pågældende har afgivet…

Edit: Den slags ignorerer jeg konsekvent. :thumbdown:

Jeg har også fået et par invitationer. Men jeg er dårlig nok på FB for tiden (fik ligesom en overdosis ;)). Så jeg har ikke undersøgt det nærmere, desværre.

jeg har fået flere invitation på mail adresse som jeg bruge i mit arbejde. Disse mailadresser har selvfølgelig ingen facebook profil og derfor heller ingen venner :slight_smile:

så ja det er sandsynligvis spam

Jeg sletter - er ikke interesseret…

[QUOTE=Alhela;623694]Da jeg efterhånden ha fået flere invitationer fra Facebook venner, om at lave en Netlog profil, så jeg kan se deres billeder.

Så er mit spørgsmål er, er der nogen af jer, der bruger det og kender til det?

Eller er det bare noget spam, der bliver udsendt.

Jeg har været inde på Netlogs hjemmeside http://da.netlog.com/ og kigge., det synes jeg egentlig ikke, at man bliver så meget klogere af.
Men de skriver jo nok heller ikke, hvis det er noget fusk.[/QUOTE]

Hvorfor ikke spørge dem der har inviteret dig direkte? De må jo vide, hvad det er :slight_smile:
Når du så har opklaret mysteriet må du da gerne fortælle alle os andre om det.

Jeg har vistnok en gang for meget længe siden haft en profil derinde, det var en thailandsk veninde der brugte det og som inviterede mig, men jeg har vist aldrig rigtig brugt det til noget som helst og kan sansynligvis slet ikke logge ind mere.
Tror i øvrigt hun har inviteret mig via msn email-adressen, det er muligvis den vej invitationer kommer.
:slight_smile:

Det er slet ikke sikkert at de der “spammer” med det selv er klar over det.

Og det ER spam. Jeg har fået et par stykker, og ingen af dem på den mailadresse jeg har tilknyttet Facebook. Så det er fup og svindel.

Jeg får dem også, og ja jeg sletter dem, men hmmmm så får jeg en har du husket… op til flere gange…

Har nu fået at vide, at dem der opretter sig derinde, sender automatisk til dine fb venner, da netlog er i forbindelse med fb