… øh nå jeg tror jeg har fået mit standpunkt fremført…
Jeg lægger mest mærke til - og i den rækkefølge, mænds NÆSER, mænds ØJNE og så resten. Hvis næsen er … sådan en blød gummiting… så kigger jeg slet ikke videre.
Jeg kan godt li’ mænd med skæg. Ordentligt fuldskæg, ikke sådan noget halvfærdigt begynderpjusk. (Alan Rickman ser FANTASTISK ud med skæg… men jeg kan ikke lige huske hvad det billede hedder… der er et par tusind på computeren at vælge imellem… )
Og så altså mænd der ligner mænd og ikke piger. Markerede ansigter er et stort plus i min bog, men ikke et must. Men sådan skarpskåret a la Clint Eastwood… MUMS!
Og så skal de ha’ mørkt hår. Jeg kan SLET ikke ha’ blonde mænd. Instant turn off!
[QUOTE=TrekkieGrrrl;920102]Hvis næsen er … sådan en blød gummiting… så kigger jeg slet ikke videre.
[/QUOTE]
De billeder man får i hovedet!
Hvad kalder du blond? Jeg vil jo påstå at herren dér er mørkblond
Men mener du meget-meget-lys eller rødblond… så er jeg nok enig…
Jeg kan så ikke li’ fuldskæg, men gerne sådan 3-dags stubbe. Men ikke så meget at personen skjuler underansigtet bag bevoksningen. Især ikke, hvis han har en flot kæbelinje… så er det ligefrem synd at dække til
[QUOTE=Ann R;920112]
De billeder man får i hovedet!
Hvad kalder du blond? Jeg vil jo påstå at herren dér er mørkblond
Men mener du meget-meget-lys eller rødblond… så er jeg nok enig…
Jeg kan så ikke li’ fuldskæg, men gerne sådan 3-dags stubbe. Men ikke så meget at personen skjuler underansigtet bag bevoksningen. Især ikke, hvis han har en flot kæbelinje… så er det ligefrem synd at dække til :)[/QUOTE]
Blond som i lyshåret. sådan “blondine-blond”… ICK! Det er Alan ikke! (eller jo nu er han men det er fordi det er blevet gråt L)
Kæbelinjer kan overdrives L og jeg er GLAD for at Manden har skæg… han er nemlig ikke vokset ordentlig sammen kan jeg se på ungdomsbilleder af ham L og hagekløft er ikke noget der får mig til at falde i svime… tværtimod L
Clive Owen har ellers mange pæne træk… men den NÆSE… Ufff… (det er ikke lige det billede hvor den er værst… men den er der… og det er lige før den gi’r efter bare det blæser… >_<)
[QUOTE=TrekkieGrrrl;920120]Et skrækeksempel på gumminæse:
Clive Owen har ellers mange pæne træk… men den NÆSE… Ufff… (det er ikke lige det billede hvor den er værst… men den er der… og det er lige før den gi’r efter bare det blæser… >_<)[/QUOTE]
du har ret i det med næserne… det bærer mine modeller også præg af - jeg KAN ikke med grisetryner!!! alt kan se forkert ud hvis billedet tages nedefra - men overordnet set - lige næser uden store næsebor tak!!!
hårfarven er jeg komplet ligeglad med - men kæben… jeg vil have en mand med en ordentlig kæbe og markeret hage UDEN kløft denne gang… ikke en der ligner en bowlingkugle!!! - runde hoveder er… IICK!!!