En mulighed for at fremvise lækre han-og hundyr skal man ikke lade sig gå forbi …
For mig er Sayid fra Lost (og jeg siger bevidst Sayid og ikke skuespillerens navn, for det er selve “pakken” Sayid, der bare ikke fås bedre: dødsensfarlig iraker med sexet accent og altid i tanktop …
) en smuk, smuk, smuk (fik jeg sagt smuk???) mand.
Og sexet.
Også det. 
Sayid gør sig bedst “in motion”, som man kan opleve ham i Lost, men et lille billede skal heller ikke være af vejen:
Og hermed fik jeg også givet et par hints om “min type”.
“Scruffy” … på dansk ville man vel sige … uglet/“rodet” look? Uglet hår, som minimum daggamle stubbe, men helst et fuldskæg, gerne mørkt eller ligefrem ravnsort hår.
Nu vi er ved Lost - som faktisk er spækket med mænd, der er mere end almindeligt pæne at se på - kan man også fremhæve ham her…
Både ja og nej - på den ene side er der mænd, som dem ovenfor, jeg finder smukke helt umiddelbart.
Men …
Min første kæreste. Jeg kyssede ham til en fest, da jeg gik i niende klasse og jeg var ærlig talt godt beruset (og kunne derfor ikke helt huske hvordan han så ud uden “beer goggles” på…). Vi udvekslede numre og skrev sammen henover de næste par måneder (vi gik på to forskellige efterskoler) og jeg blev forelsket.
Vi blev enige om at ses en weekend … og jeg måtte indse at jeg ikke fandt ham tiltrækkende … overhovedet.
Men det var selvfølgelig den samme dreng, jeg havde snakket med på sms og jeg forsøgte at låse den mere overfladiske del af mig inde og smide nøglen væk.
Jeg fandt ud af, at jeg godt kunne leve med, at jeg ikke fandt ham smuk.
Men efter et halvt år … begyndte jeg pludselig at synes han var smuk. Første gang var en sommerdag, hvor solen skinnede i hans hår og pludselig opdagede jeg, at jeg i det øjeblik oprigtigt talt fandt ham smuk.
Selvfølgelig havde min synssans ikke ændret sig.
Min “type” havde heller ikke.
Men mine definitioner af hvad et smukt ansigt var, havde alligevel rykket sig til at kunne inkludere, det lidt mere uensartede også…
… Og den ændrede opfattelse holdt akkurat så længe som forholdet. :cool2:
Måske særligt den første forelskelse er en art hjernevask … for selvfølgelig ændrede hverken min synssans eller hans udseende sig. Men et eller andet ændrede sig … i hvert fald i et par år. 
Jeg tror kun at en af mine kærester har været en af de mennesker alle (sådan mere eller mindre) synes er smukke uanset hvem du spørger.
Han er også den jeg har følt mig mest smuk sammen med.
Selvfølgelig kan en mand få en kvinde til at føle sig smuk på mange andre måder end ved selv at være det… men når man går på gaden med en fyr, der ligner en filmstjerne og som er 110% forgabt i een … hjælper det en smule på selvtilliden. 
Det var interessant at opleve at være sammen med en mand, andre “higede” efter … Nu var han ikke filmstjerne, men musiker, men det var interessant at opleve følelsen af “han kunne have valgt hvem som helst, men valgte mig”.
Under alle omstændigheder … det var mit korteste forhold (vel en otte måneder), men det havde næppe noget at gøre med, at han var smuk. 
Det meste af tiden synes jeg, at min nuværende kæreste er smuk.
Da jeg havde utroligt dårligt selvværd som ung (øhh … eller, yngre rettere) fik jeg en kedelig vane - jeg blev utrolig god til at “dissekere” andre menneskers udseende, mænd som kvinders, for at få det bedre med mig selv.
Engang i mellem kan jeg godt falde tilbage i den dårlige vane og pludselig er alt jeg ser asymmetriske træk, skæve næser, store tænder, for små hager … you name it.
I de øjeblikke synes jeg ikke at nogen mennesker er smukke (og nok mindst af alt mig selv, særligt med hensyn til skønhed indefra … det er en højst ucharmerende vane to say the least).
Men han har et stort hår, lige til at ugle og et flot fuldskæg … og så be’r jeg ikke om mere…
Næsten. :engel2:
Kvinder … jeg kan ikke lige komme på en smuk kendt kvinde på stående fod.
Men der er mange kendte kvinder, som jeg synes er lækre… men de to ting hænger ikke altid sammen for mig, når det kommer til kvindekønnet.
Naya Rivera:
Hende har jeg et voldsomt girl-crush på!