Hvad GLS-manden bragte (fotospam)

Hvad GLS-manden en våd og regnfuld juni-dag bragte til døren

De grønne bånd var godt legetøj

Helt ærligt… jeg lå og sov

Giv mig den der nu… den skal døøøø

Men nogen (Honey-Bonnie) syntes udpaktningen gik lidt for langsomt og kastede sig over anden og mere kendt underholdning

Sikke nogen gode gaver vores mor har givet os :ok:

Ja, ja Frederik. Jeg har forstået at du er meget glad for de nye fjerpinde :wehu: (faktisk så glad at han stadigvæk slæber dem med rundt over hele huset hele tiden. Tænk nu hvis der var nogen der tog dem fra ham :inlove:)

Sengen blev også godkendt… både til leg og afslapning :slight_smile:

… også var der ellers dømt middagslur efterfølgende, for missebæsterne var helt udmattede… :kat4:

…De vidste ikke at de om eftermiddagen skulle møde aktivitetsbrættet…

TO BE CONTINUED…

Ih altså… jeg hader cliffhangers… Hvor er næste kapitel?

De trænger da begge til en ægte nullerputseng :tihi:

:muhaha: du må væbne dig med tålmodighed… nettet kører ikke så hurtigt her, så jeg orker ikke at vente på at PC’en får uploadet billederne. Imorgen Trekkie, imorgen… I promise :slight_smile:

Jamen Susanne, det har de 2 gamle skam allerede, men tror du de vil bruge dem… :venter: Næ nej, de passer ikke herrerne :uha: Så min moster har fået den ene, også kom Honey-Bonnie, så han kaprede den tilbageværende og elsker den. Han sover i den hver nat, uden på trappen ved et lille vindue så han kan holde øje med hvad der sker ude på vejen. Hvilket vil sige ikke så meget for vores vej er blind :tihi:

[QUOTE=Vipstøsen;895736]:muhaha: du må væbne dig med tålmodighed… nettet kører ikke så hurtigt her, så jeg orker ikke at vente på at PC’en får uploadet billederne. Imorgen Trekkie, imorgen… I promise :slight_smile:

Jamen Susanne, det har de 2 gamle skam allerede, men tror du de vil bruge dem… :venter: Næ nej, de passer ikke herrerne :uha: Så min moster har fået den ene, også kom Honey-Bonnie, så han kaprede den tilbageværende og elsker den. Han sover i den hver nat, uden på trappen ved et lille vindue så han kan holde øje med hvad der sker ude på vejen. Hvilket vil sige ikke så meget for vores vej er blind :tihi:[/QUOTE]

:tihi: Jeg har to stående, som mine ikke gider, men de killinger jeg har mig indimellem, de gider dem godt, så derfor står de på lager. Men jeg har to i blødt blødt stof, og de er begge flittigt brugt :slight_smile:

Jeg må indrømme at den ene af mine første ægte nullerput også blev doneret… men det var fordi de nye ejere ikke kunne få deres egen :slight_smile: Så i en eller anden hengemt garage nyder vildmisser godt af Britas nullerput :slight_smile:

Så skal der festes og leges! :yah:

[QUOTE=Vipstøsen;895736]:muhaha: du må væbne dig med tålmodighed… nettet kører ikke så hurtigt her, så jeg orker ikke at vente på at PC’en får uploadet billederne. Imorgen Trekkie, imorgen… I promise :slight_smile:
[/QUOTE]

TÅLMODIGHED? Hvad er det for en ting?

Det er altså skægt med Nullerputterne… Vi har én “købt” katteseng som vi fik med sammen med Adelie… og altså … den kan da ligges i… men intet slår en Nullerput herhjemme. Det skulle da lige være den halv-mislykkede nullerput-wannabe jeg syede til sidste års halloween-udstilling… den har også bruges. Men den lavede jeg jo mens Ozzy og Stevie var KILLINGER…den er for lille nu :frowning:

Trekkie, jeg har forbarmet mig over dig :slight_smile: … da jeg alligevel ikke kunne sove
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?41388-Helt-�rligt…-skal-vi-nu-til-at-arbejde-for-vores-mad!!-(fotospam)

EDIT: mht. nullerput-sengene, tror jeg godt jeg kan få de 2 gamle til at sove i dem hvis jeg anskaffer mig nogle nye som er et nr. eller to større… man skal jo helst kunne ligge helt udstrakt… det der med at ligge krøllet helt sammen…næ nej… det praktiserer vi slet ikke her :slight_smile:

Ja :smiley: Og mange tak for det :smiley:

Sove…? Jamen klokken er jo kun halv fire?!

Skønne billeder og tekster dertil. De er meget dygtige til at hjælpe med at få alle de spændende sager pakket ud. :smiley:

Hahhaa…tak for morgengrin - de billeder, hvor den der ‘måtte’ får klø - DE er bare for sjove…:lol:

Tihi - dejlige billeder. Min Ofelia er også helt skudt i de fjerpinde fra zooplus - og knurrer af Ludvig hvis han nærmer sig i HENDES hyggestund. :tihi:

Takker :slight_smile: Er stadig fascineret over hvor meget tid misser i det hele taget kan få til at gå med at “pakke” ud. Kan jo se det på de andre billeder som forsk. brugere poster herinde. Men det må næsten være fordi de er KATTE, og meget tæt relaterede med smedens kat … hehe

Siger dig Diana…han kan tæske rundt med den måtte i op til en halv time af gangen. Nogen gange løber han rundt med den i hele huset, så har han hovedet inde under den og skubber på den måde. Utroligt nok er han ikke kommet til skade endnu… selvom er er rendt ind i både døre og vægge… man bliver jo temmelig blind når man tager sådan en “hat” på :klapper:

Ja, jeg ved ikke hvad det er med de pinde. Vi har haft andre fjerpinde, men de har slet ikke været ligeså populære hos Frederik. Honey er ligeglad, bare det bevæger sig… hehe