Hvad GLS manden bragte

Hvor ser det spændende ud - Snehvide ville elske sådan en opstilling. :smiley:
Jeg læser, at hullernes diameter er 15,5 cm, og man siger jo, at hvis hovedet kan komme igennem, kan resten af katten også. :?
Men jeg er nu ikke helt sikker på, at det også gælder for Snehvide… :tihi:

Herligt hulemiljø - lige i de fleste kattes smag :ok:

Et og andet siger mig dog, at Ares ville få lagt hele molevitten flad i løbet af no time :tihi: Han er jo en fiks lille sag, som nemt kan navigere rundt på kasserne…NOT :lol:

Bonus info - Ares er en “fiks” lille mco-hankastrat på alt for mange kilo :høhø:

Det kan jo komme an på en prøve :wink: Det er kraftigere pap end en papkasse, men selvfølgelig har det sine begrænsninger :tihi::tihi:

:høhø:[QUOTE=Temple Bar;892334]Forrige gang, jeg bestilte fra Zooplus, havde jeg glemt en meget vigtig ting - nemlig Gallianos vådmad - så jeg var nødt til at bestille igen ret hurtigt :slight_smile:

Jeg vil dog stadig gerne have rabatten, så jeg måtte finde på noget at købe, som ikke var mad og det blev til denne

som allerede er indtaget og erobret af samtlige katte :rock:

Det eneste problem lader til at være, at Sander er for tyk til at komme gennem røret, men han kan sagtens komme igennem alle hullerne og hage sig op på toppen af den midterste :smiley:

Der er mange timers leg i den selv for voksne katte og har man killinger, vil den være endnu bedre :D[/QUOTE]
: Åååhhh hvor er den FED !!! :juhu::juhu::juhu:Sådan en tror jeg også, at mine katte ønsker sig

Cats ogConni

I forbindelse med, at der skulle støvsuges blev den flyttet ud på terrassen - og videokameraet fundet frem :smiley:

[video]http://www.youtube.com/my_videos_edit?ns=1&video_id=yUpywu39KWA[/video]