Hvad GLS manden bragte

Forrige gang, jeg bestilte fra Zooplus, havde jeg glemt en meget vigtig ting - nemlig Gallianos vådmad - så jeg var nødt til at bestille igen ret hurtigt :slight_smile:

Jeg vil dog stadig gerne have rabatten, så jeg måtte finde på noget at købe, som ikke var mad og det blev til denne

som allerede er indtaget og erobret af samtlige katte :rock:

Det eneste problem lader til at være, at Sander er for tyk til at komme gennem røret, men han kan sagtens komme igennem alle hullerne og hage sig op på toppen af den midterste :smiley:

Der er mange timers leg i den selv for voksne katte og har man killinger, vil den være endnu bedre :smiley:

Øj den er sej :smiley: !

Mine ville ikke passe i hullerne :lol:

Den ser spændende (og plads-krævende) ud :slight_smile:

Hvad er den lavet af (synes det ligner pap :?) og hvad koster den?
Er sikker på den ville være et hit her i hytten.

Link, please

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;892341]Den ser spændende (og plads-krævende) ud :slight_smile:

Hvad er den lavet af (synes det ligner pap :?) og hvad koster den?
Er sikker på den ville være et hit her i hytten.

Link, please

:)[/QUOTE]

Den er lavet af meget kraftigt pap, dvs. den kan ikke stå ude i al slags vejr, men den kan godt tåle, at Sander på knap 5 kg sidder på den, uden at den er ved at falde sammen :slight_smile:

Som den står, fylder den en del, men det er i realiteten enkeltstående kuber, som man kan sætte sammen efter behov og plads og selvom der medfølger lim til samlingerne, holder den lim ikke så langt, så jeg har faktisk valgt kun at lime et par stykker og resten kan således foldes ud og lægges fladt i perioder.

Jeg har købt den hos Zooplus Spielhäuschen für Katzen jetzt günstig kaufen | zooplus, men en efterforskning i aftes viste, at den pt. er på tilbud på Petplanet http://www.petplanet.co.uk/product.asp?dept_id=1395&pf_id=60686

det er SUPER smart :smiley:
Jeg går også og lurer på, om der måske faktisk kunne være plads til sådan en derhjemme… for den er jo overraskende billig ift. hvor meget der følger med :smiley: (selvom levetiden jo nok ikke er uendelig :tihi: )

Hvor er den hyggelig. Har lige bestilt den, den skal nok blive et hit herhjemme

Det minder mig om dengang jeg havde x-antal vinkasser fra Aldi med hjem og satte dem sammen. Kattene elskede dem.

Sejt :thumbup:

Hvor smart .

Det kan da godt være at vores store bamser måske har svært ved at passe igennem hullene.
Min erfaring er at de nok på en eller anden måde skal får presset sig ned i en af kuberne. :høhø::høhø::høhø:

Og killinger vil elske den :slight_smile:

[QUOTE=Noël;892457]
Og killinger vil elske den :)[/QUOTE]

Det er jeg helt sikker på, de vil :slight_smile:

AI, hvor er den fed

Ih den er skøn! Stor, men skøn! Jeg er sikker på mine ville ELSKE den. Og man behøver jo ikke at samle det hele på en gang…

Hmmm… sku’ man…

Hvor meget fylder de i flad tilstand? Altså kan man ha’ dem til at stå bag ved en dør når de er klappet sammen? Jeg ved allerede nu at jeg UMULIGT kan ha’ hele molevitten stillet op på en gang, men bare to af dem med et rør imellem burde også være sjove - og så har man jo “reservedele” til hvis de bli’r tygget i…

“Ingenting” :slight_smile: Selve papkassen, de kom i, er vel 15-20 cm høj (svarer til diameter på et af hullerne, for røret kunne lige netop være i kassen :))

synes altså den er for sej!!! tror vores katte ville elske den, men tror perle ville smadre den…alt der er lavet af pap skal smadres!

OK. Det lyder jo godt :smiley: Hmmm… sku’ man… (Manden bli’r tosset han har brugt lang tid på at grave gulv fri her i stuen… men alt det plads skal vel bruges til noget? Ikke? :tihi:)

Kattene vil elske dig for det - dine er jo yngre (og dermed lidt mere tossede) end mine, så de vil slet ikke være til at rive væk :slight_smile:

De har i al fald meget sjov ud af den Sanabelle-tunnel vi har liggende. Sådan i perioder. Somme tider bli’r den helt ignoreret, og andre gange er den bare det sjoveste at jage hinanden ind og ud af :slight_smile:

Mmm det er jo ikke voldsomt dyrt… sku’ man … gi’ dem en lille næsten-sommerferie-gave? :smiley:

Eller… Ib har jo snart fødselsdag… så kan han få den i gave L

Ihhhhhh sikke da en sød GLS mand misserne har hos dig :wink:

Jeg er 100% sikker på det ville være et gigantisk hit her i huset :slight_smile: