Jeg har prøvet diverse ting i de sidste par år, en isklump at lege med, mere vådfoder, køletæpper osv. Men i år har jeg ikke gjort så meget. Jeg sørger for at holde lejligheden afkølet med mine to blæsere, og det lykkes fint sådan, synes jeg.
Jeg har altandøren åben i døgdrift i denne tid, og mit køkkenvinde står vidt åben, og så i døgdrift, jeg har fluenet for så misserne bliver inde, men ellers har de deres drikkefontæne som altid levere køligt vand, og de drikker en del mere end ellers.
Hejsa
Vores de ligger lige midt i solen og når de synes de har fået nok ligger de sig hvor der ikke er sol, men her er frisk vand dagen lang, og de kan gå ud hvis de vil på en lukket altan
-pote -pote -pote
Vi gør ikke noget specielt, andet end at slukke for gulvvarmen i badeværelset -høhø
Når jeg går om morgenen så ligger et par i vinduerne, og Quini går i badekarret og sover ![]()
Men så når jeg kommer hjem så ligger samtlige katte på det ene værelse og et par af dem i solen -rulleøjne
Iøvrigt sjovt som de klumper sig sammen på det ene værelse, når der er flere køligere værelser og badeværelset har iskoldt marmorgulv. Ja lidt underlige er de vist -høhø
Tænder for AC
og bliver de for friske slukker vi igen -høhø
Her er vinduerne også åbne det meste af dagen. Kattene lægger sig gerne på det kolde badeværelsesgulv, og de sover mere end normalt om dagen.
Prøvede lige med en fugtig klud at gøre Mufti lidt våd, for han lå med tungen ud af halsen og så meget varm ud. Han gjorde ingen modstand selvom han normalt hader vand -høhø
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL* -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao