Hvad har du lavet idag? (tirsdag d. 14 juli)

Hvaaaa… ka nogen af jer rengøringsdamer ik komme hjem til mig? Her trænger :smiley:

Startede dagen med at være mega doven og øm efter at jeg igår har malet døtrenes værelse helt alen :open_mouth: Jeez gør det aldrig alene igen, selvom det ligner et nemt job LOL.

Og så stod vaskemaskinen af - saw it coming - så har lige været i Elgiganten og fandt en Ariston, fik speciel rabat på 1700kr så det var jo fint :slight_smile:

Skyndte mig at handle ind og nu gider jeg næsten ikke mere igen, er stadig øm og træt hæ

NEJ. Du må til gengæld gerne komme her og hjælpe. Når du har knolet nok skal du nok få en killing som betaling.

lol… Killing… ja tak… men flere års rengøring? nej tak :smiley:

Jeg har været på arbejde hvor vi nåede en masse - vi er faktisk lidt på forkant :wink: og derudover fik vi sendt en medarbejder hjem før tid - hvilket jo er vigtigt i disse tider :slight_smile:

Lige nu slapper jeg af og glæder mig til jeg kan sove lige indtil jeg vågner helt af mig selv imorgen :slight_smile:

Jeg har været på arbejde, da jeg kom hjem fik jeg gjort godt rent, det gør jeg jo hver dag efter alle de bøller som render og smider deres hår her, hi hi.
Vasket alle kattebakkerne i klorin, så nu stråler de bare.
Så har jeg malet køkken og mangler nu kun loftet .
Og fra på fredag har jeg FERIE, hurra, i 3 uger og hele huset er nymalet og jeg skal ud og hente en BLÅ missemand, hold da op hvor jeg glæder mig.
Skidt pyt med at dagen så er gået med slid og slæb
Hilsen Lisbeth

Jeg har læst, spist vindruer og læst lidt mere … :S

I dag har jeg først kørt mine sønner til toget, for derefter at tage på job kl. 7.45.
Der lå bunker…og så hjem, handle, pakke ud efter Barcelona-turen, vaske tøj, nusse på mine katte, meldt til Gram-udstillingen, og nu skal jeg i bad.

jeg startede med at sove da jeg har været i nattevagt.
Så har jeg nusset lidt med misserne og derefter gik turen i haven og fik hevet en masse grimt ukrudt op fra mine nyordnede bede.
Nu skal jeg lige op og aften fodre killingerne og så står den på bad og tv før arbejdet kalder igen, nå ja og hygge med en stor skål frisk plukkede kirsebær, mums

Jeg har været ude i min praktik, i dag med en arbejdsopgave der fik afprøvet mine fysiske begrænsninger…av for pokker min lænd…:frowning:

Var heldig at blive hentet af min far da jeg fik fri, så jeg nåede hjem en halv time før normalt med bus. Fik tændt computeren og sat den til at spille lidt musik og vadede ud på altanen for at måle op til et netvindue.

Så skulle Gizmo lige nusses inde i sengen, det mente Junior så også han skulle og lige pludselig var vi alle tre faldet i søvn.

En halv time senere blev jeg vækket af mobilen der ringede, det var min far og min bror, nu holdt de altså og ventede udenfor så vi kunne køre i byggemarkeder og finde materialer til netvinduet og nogle skruer og rawplugs til diverse.

Kom forbi Netto for at finde noget aftensmad men ingen af os var særligt inspirerede så vi endte - meget fy fy - på Burger King på vejen hjem :ups:

Nu er det snart tid til lidt kvalitetstid med mit uundværlige TV, der kommer Bones i aften og nye afsnit af Livsfarlig Fangst.

Og så prøver min lænd, min nakke og mit venstre ben at overbevise mig om at jeg ikke skal på arbejde i morgen, men jeg overgiver mig altså ikke før vækkeuret har ringet i morgen tidlig og jeg har været oppe og bevæge mig lidt rundt…hader det defekte kadaver jeg render rundt med :argh:

Jeg har været på arbejde :thumbup:, booket campingpladser til ferien, :thumbup: hyggehandlet på vejen hjem, :thumbup: ordnet noget rengøring herhjemme :S og lagt en masse tøj sammen og på plads gaaaab

Så har jeg lavet mad og lavet en stor portion agurkesalat. :thumbup:

Og nu slapper jeg bare af indtil jeg skal i seng…ude i vores camplet :høhø:

I dag har jeg passet mit arbejde, ligesom alle de andre arbejdsdage :tihi: Har i dag haft det nogenlunde mht. travlhed. Har set omkring 15 patienter til formiddag men kun 5 i eftermiddag, så jeg var tidlig færdig :slight_smile: Men hvad gør det, man skal på arbejde, når man synes det for det meste er ret så spændende :slight_smile:

Jeg har nu kun 3 dage til ferie så nedtællingen er gået i gang. Den skal stå i afslapningens tegn med ferie sammen med familien og kattene. Det glæder jeg mig til.

i middags støvsugede jeg og fik vasket lidt tøj for derefter at nusse lidt om bilen, fjerne alle de smaskede insekter fra fronten osv.
sidst på eftermiddagen tog vi ud til vores combicamp(teltvogn) for at gøre den klar til vores ferie, lige få styr på om alt var ok og hvad vi mgl osv osv
selvfølgelig begyndte det at regne så den ku ikke blive pakket sammen igen, så det gør vi evt senere iaften ellers når vi det imorgen.
jo, så har vi plukket lidt kirsebær fra vores kirsebærtræ.
indtil videre har vi på 2 grene plukket omkring 3 kg og det er så mange kirsebær endnu. vi deles dog om træet naboen da det står i skellet.
men hun har plukket/spist mange de sidste par dage så kirsebær hænger hende ud af halsen

Op lidt over 7…kigge alle i øjnene og give GUF. I bad og på arbejde. Hjemme igen efter at have handlet og været på posthuset (nogle får en pakke imorgen) :rock:…pakke indkøb ud med en håndfuld “hjælpere”. Samle mad og vandskåle ind, gøre dem rene og fylde igen. Tømme kattebakker, rode rundt ude ved ham den røde mis så jeg kunne se hans mærkning, prøve at få det verificeret på katteregistret. Ind og gøre klar til aftensmad som gemalen lavede færdig mens jeg begyndte at motionerer støvsugeren. Lægge vasketøj sammen, skifte sengetøj, sætte det over, hænge det der var i vaskemaskinen op, rydde det sidste op efter aftensmaden. Poul havde taget det værste. Sætte opvaskemasninen til. Tø kyller op og panerer haven med dem. Kigge til ham rødemis igen.
Støvsuge færdig og Poul hjalp…deeejligt med 2 støvsugere, så kan han ikke undskylde sig, for han har sin egen :tihi:. NU er arbejdsdagen slut…har lige delt en is med Findus…Jeg spiste først :ups:
Og nu vil jeg i bad:ok:

Jeg har gjort rent hos Elin og Mogens, givet killingerne ormekur efter råd fra dr. dyr, mediteret, sovet til aften og set Stephen King Novellen Tågen på film - den sidste trak tårer…

:slight_smile:

Nu skriver jeg raceportrætter og det tager LAAAAANG tid! Jeg frygter for om jeg nogensinde når igennem:-)

K

Jeg var på jobbet kl. 7.30 og fik lavet en masse. Gik tur på strøget i min frokostpause, og tilbage på kontoret og knokle videre. Var hjemme igen kl. 18.30 (lang dag). Nusset og leget med kattene, og siddet ude på terassen og spist aftensmad… set TV og kigget lidt indlæg herinde :thumbup:og nu er det sengetid… :fløjte:

[quote=Dorthe Andersen;219581]Jeg har været på arbejde :thumbup:, booket campingpladser til ferien, :thumbup: hyggehandlet på vejen hjem, :thumbup: ordnet noget rengøring herhjemme :S og lagt en masse tøj sammen og på plads gaaaab

Så har jeg lavet mad og lavet en stor portion agurkesalat. :thumbup:

Og nu slapper jeg bare af indtil jeg skal i seng…ude i vores camplet :høhø:[/quote]

sådan et skørt påfald ku vi osse godt finde på:p:høhø::slight_smile:

Ja og lave en portion agurkesalat ikk´?:stuck_out_tongue:

Det er den friske luft herude i campletten, der gør mig så kæk :høhø:

hmm… haft avs i min mave… og været en tur i Skovlunde…

Har ikke rigtig kunne lave så meget pga af min mave…

Dagen startede med rengøring, og klargøring og pakning af sager til 2 killinger der skulle flytte. Så kom familien og var her et par timer, inden de tog afsted med de små.

Klokken 3 skulle jeg være hos kiropraktor, og få fixet det forbandede hold i lænden…og så mødte jeg lige Brita i superbrugsen, men jeg havde ondt og kunne ikke holde ud og snakke…jeg gik hjem og sov 3 timer. Siden har jeg ikke lavet andet end at spise aftensmad, være på nettet, snakke i telefon og drikke et par glas rødvin -engel