Hvad har du lavet idag? (tirsdag d. 14 juli)

Hvad har i kattegale så lavet idag? Ja jeg plejer jo at være på forum men IKKE idag!

Idag tog jeg mod til mig og tog på stranden - i bikini! -what

Min bedste veninde Louise og hendes veninde Marianne kom og hentede mig i bil kl. 13 og så gik turen ellers til amager strandpark.

Jeg havde taget dobbeltlagen og tæppe med, samt vand og agurkesticks. Kuren røg sig en tur for det blev drukket sodavand, drukket slushice og franske hotdogs :ups:

Og så kan folk altså sige hvad de vil om det danske badevand - men 18 grader er altså KØLIGT!!! :fryser:

Efter 4 timer hvor vi hyggede, badede, solbadede, spiste og drak og monster-hyggede os, blev jeg smidt af på frankrigsgade og sidder nu i skrivende stund og drikker lidt mere slushice og køler af foran min blæser :slight_smile:

Jeg håber i alle sammen har haft en lige så forrygende tirsdag som jeg!

ps - Ann! Tusind tak for det vidunderlige strandvejr! :tak:

Sikke en dejlig dag :thumbup:

Jeg har været på arbejde, og knoklet med rengøring… Så har jeg været i ZooZity og købe frosne mus til drengene…
Og glædet mig over Trols’ glæde ved at få sådan en basse… nu ser jeg lidt tv og sidder her, imens jeg spiser vindruer, og prøver at få stanken af mus ud af lejligheden :uha:

Jeg har ikke lavet en dyt! Men det varer ikke så længe før jeg skal lave noget mad, helst før ungerne begynder at gnave i mine ankler. :slight_smile:

Lidt senere skal jeg have taget mig sammen til at rydde op, for jeg får besøg af en gammel veninde i morgen, og der ligger altså hybelkaniner i hjørnerne og griner af mig :tihi:

Jeg har gjort rent det meste af dagen så nu er jeg lidt over halvejs. Resten må vente til i morgen eller i overmorgen :høhø:

Jeg har knoklet på jobbet … vi har drøntravlt, har 5 mand på ferie og så har vi 3 sygemeldte, så vi er noget pressede må man sige.

Og så har jeg haft en interesseret på besøg for at se killinger :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;219476]Jeg har knoklet på jobbet … vi har drøntravlt, har 5 mand på ferie og så har vi 3 sygemeldte, så vi er noget pressede må man sige.

Og så har jeg haft en interesseret på besøg for at se killinger :-)[/quote]

Hvor spændende! Er der nogen der er afsat?

Vi har slået græs, kigget på ny dyt og også været en tur ude og bade- lidt klamt i dag, da der var utroligt mange vandmænd.
Vi har så også reserveret en trailer til i morgen, hvor vi har en mega stak grene, der skal køres væk.

Så har jeg lige sovet i næsten 3 timer- har så svært ved, at holde mig vågen pt. :frowning:

Det tror jeg :slight_smile:
Hun var meget begejstret for den vildtfarvede dreng, men nu skal hun lige hjem og tænke over det.

Åh jamen jeg har gjort rent det meste af dagen og vasket vinduerne udvendig (hmm måske jeg skulle pudse dem indvendig) - og så har jeg ellers ikke lavet mere…

Hov ja, jeg har taget billeder af de ski’e mus. Det var ikke nogen nem opgave kan jeg så lige fortælle.

Ih hvor er i rengørringsaktive når solen skinner! Man får jo næsten helt dårlig samvittighed! :ups:

Nårh jo … jeg har faktisk brugt tid i dag på at købe flybilletter til en lille tur til udlandet … skal jo have brugt mine SP-penge :wink:

ååårh det lyder spændende! Hvor skal du hen? :thumbup:

Jeg har været ude og fodre/vande/kæle med mine 2 “plejebørn” mens deres familie er på ferie, raidet deres jordbær og ærtebed -engel-engel

og så har jeg ellers bare drevet den af herhjemme med “misketererne”

Det holder jeg tæt med et stykke tid endnu :høhø:

Har været på kursus igen, fra kl 09 til 17. Og jeg bestod… wehoo :stuck_out_tongue:

Øøøøøv! :stuck_out_tongue: Okay så :venter:

Tillykke - hvilket kursus :confused:

I sidste uge var jeg i esbjerg til søredningskursus i 5 dage, som jeg bestod. Og idag var jeg til kend din færge kursus. Så nu er jeg da ihvertfald sikret mit job lidt endnu. Og tak :smiley:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Tør jo næsten ikke skrive at jeg har gjort rent. Hovedrent i kattehusene står på programmet for tiden. Der bliver malet og skrubbet og skuret.