Hvad har du lavet idag?

Ja jeg går jo derhjemme for tiden. Faktisk går jeg og venter ret spændt på at få brev om hvornår jeg skal starte i skole, og indtil da så æder dagene langsomt hinanden.

Den ene dag efter den anden går, og VUPTI så har man ikke fået lavet en skid, og så skal hænderne op af lommerne og så skal der andre boller på suppen, for suppen er ved at flyde over…eller…det var min vasketøjskurv i hvert fald Gg

Så afsti afsted gik det til nabobygningens beboervaskekælder og iiih hvor har jeg været produktiv idag! :thumbup:

Hele 9 maskiner vasketøj blev det til :rock: Sengetøj og tøj og viskestykker og nattøj og rollespilstøj og håndklæder - jojo den fik ikke for lidt.

Nu er jeg flaaaaaad :slight_smile: Sidder og nyder stilheden efter en hel dag med larmen fra tørretumblere i ørene. Ja jeg tør sgu ikke forlade vaskekælderen, folk er lidt for langfingrede her.

Fik læst en masse og sludret med en masse af mine søde medbeboere, om alt lige fra hundeskræk og hold af katte, til hærværk og børnebørn og de kongelige -rulleøjne

En lang dag og lidt kedelig dag - men alligevel også på rigtig mange punkter god og hyggelig :slight_smile:

Jeg har planer om at vaske mine dyner og hovedpuder i næste uge. Det er sgu så lækkert når alting bare dufter rent og lækkert. I aften tager jeg mig et laaaaaaangt dampbad og får løsnet musklerne i ryggen op, og så skal jeg kravle ned under nyvasket rent sengetøj, med min nyvaskede duftende krop, i rent og blødt og nyvasket nattøj.

Findes der noget bedre? :inlove:

Jeg fik ordnet nogle telefon-opkald i formiddags og kørte siden i Bilka … der købte jeg rigeligt ind af frostmad, for min søn skal bo her den uge jeg er på Island og passe dyrene … han skal jo have noget at spise.
Var helt smadret da jeg kom hjem (er åbenbart røget ind i en dårlig periode - pissetrælst tidspunkt :mad:) og faldt i søvn ovenpå min dyne, sammen med de to B’er :wehuu:
Vågnede 1½ time senere og frøs … lå jo ovenpå dynen -rulleøjne … kørte min datter over til farmand, men han skulle hjælpe hende med nogle lektier.
Nu har jeg så spist lidt og overvejer at gå i gang med at smide nogle ting ned i den trolley-kuffert jeg købte i dag … skal jo afsted til onsdag morgen :rock:

Uh, ja… det der med at gå hjemme og selv være ansvarlig for at få en dagligdag.
Jeg har gjort det, at jeg simpelthen har en kalender, hvor der skrives ind, HVAD DER SKAL NÅS OG GØRES på en dag… tidspunkter og rækkefølge kan ændres, men der skal noget særligt til, for at jeg ikke gennemfører min dagsplan :slight_smile:
Idag har jeg derfor:

  1. gået 2 timer med Dise.
    2 Badet
  2. syet videre på bursæt.
  3. været hos kiropraktor
  4. været på indkøb med Jan… købt kød til os selv og hundene… købt en stavblender - dvs vi fik en hel lille køkkenmaskine i stedet, tilbud er en god ting! -ok SUPER køkkenmaskine vi har købt!!! Så meget lettere at hakke lunger til hundenes råfoder!
  5. ordnet og pakket alt kødet i passende portioner og lagt i fryseren.
    7 et smut på Oxbjerget med vufferne og Jan
    8 lave mad
    9 aftenhygge med nyindkøbt DVDfilm - ved endnu ikke hvilken :slight_smile:
    10 aftenluftetur med vufferne og Jan

Jeg stod på klokken 06.00. Cyklede afsted med pigerne kl 07.00

Mødte i skolen kl 08.00 hvor vi havde forlæsning af vores Anatomi lære.
Havde fri kl 15.30

Efterfølgende var jeg et smuk i kvickly for at handle lidt småting,

Kom hjem hvor min mor var sammen med pigerne som hun havde hentet i dag. Hyggede med dem indtil vi skulle spise og efterfølgende var Hanne(Nevadaisy) et smut forbi med hendes kæreste Nicolaj hvor de skulle se om min stue var stor nok til hans kamera udstyr.

Han tager nogle super kattebilleder og det udstyr han bruger fylder en del:tihi:
Så vi blev vist enig om at vi må have taget de billeder et andet sted:tihi:

Da de smuttede igen læste jeg et par bøger med pigerne og puttede dem, var et smut i bad, og nu sidder jeg på Kattegale:)

Jeg har ikke lavet så meget, var på arbejde indtil jeg tog hjem kl. 13:30. Jeg har haft de ondeste mavekramper siden igår nat, og jeg kunne godt mærke, at jeg ikke fik lavet noget, så jeg tog hjem under dynen.
Kramperne er der stadig, håber de går over til i morgen.

[quote=Miff;108978]Jeg har ikke lavet så meget, var på arbejde indtil jeg tog hjem kl. 13:30. Jeg har haft de ondeste mavekramper siden igår nat, og jeg kunne godt mærke, at jeg ikke fik lavet noget, så jeg tog hjem under dynen.
Kramperne er der stadig, håber de går over til i morgen.[/quote]

Ævs da :frowning:

Stort kram til dig

Jeg stod op i morges og kørte til dyrlæge for at aflevere Bella til sterilisation. Da jeg nåede frem til arbejdet, ringede jeg så til Stig (dyrlægen) på mobilen (han var på vej på arbejde) og vi nåede frem til, at jeg burde have haft taget en af killingerne med også, der burde kigges på.
Så jeg kørte hjem igen, hentede killingen, ud til dyrlægen og på arbejde igen. Her sad jeg så til kl 17, købte lidt ind, hentede katte - og nu er jeg så kommet hjem og har indtaget lidt aftensmad :slight_smile:

Pyhh min dag har også været lang, men god :slight_smile:
Jeg mødte kl 8.30 og stod i skranken på apoteket og rådgsv og informerede kunder hele dagen - heldigvis var de alle smadder søde - elsker når man kan se på dem at de får den der aha-oplevelse “nårh er det rigtigt at jeg ikke må tage medicinen sådan? Nej det er jeg glad for du fortalte mig” det bliver man bare SÅ glad af. Så giver ens mange timers lektielæsning pludselig mening :wehu: så havde jeg fri kl 17.30 og nu er vi lige kommet hjem efter vi var ude og spise på vores ynglings restaurant for at fejre vores månedsdag :wehuu:
Og nu skulle der samles op på dagens begivenheder på kattegale :thumbup:

[quote=Miff;108978]Jeg har ikke lavet så meget, var på arbejde indtil jeg tog hjem kl. 13:30. Jeg har haft de ondeste mavekramper siden igår nat, og jeg kunne godt mærke, at jeg ikke fik lavet noget, så jeg tog hjem under dynen.
Kramperne er der stadig, håber de går over til i morgen.[/quote]

Kære Miff…:wehuu:

Rigtig god bedring…
Dit stakkels skind…

Man skal altså have medlidenhed i den situation…:wehuu:

Kærlig hilsen
Mona
P.S. Jeg har såmænd “bare” været på arbejde. :slight_smile: