Jeg er også ved at afprøve noget paté-vådfoder i portionsposer - Herrmanns Katzenfutter - i tre varianter: oksekød, fisk og fjerkræ www.herrmannshundefutter.com/Analysewerte.pdf
Kattene siger god for det:thumbup:
[quote=Marianne K;444881]Det her indkøbt i torsdags + et par poser mere som ikke lige kunne være på billedet.
(Tyggebenene er dog ikke til kattene )[/quote]
Uha det ser godt ud… Tror ikke jeg vil turde at tage et billede når jeg har handlet til kattene… Sidste gang jeg handlede vådfoder kiggede folk på mig som om jeg var skør… Kom med en stor vogn fra bilka og fyldte den med vådkost fra whiskas… Det går jo bare stærkt med 10 katte der skal have vådkost
Var det på tilbud? Og evt. hvor?? :høhø: Jeg er på min sidste halve pose Extreme Cl. og havde nu håbet, der snart kom tilbud på Ever Clean igen .
Det billigste jeg har set det til er 100,- for 10 kg. grus…
[quote=Bølle-missen;445130]Var det på tilbud? Og evt. hvor?? :høhø: Jeg er på min sidste halve pose Extreme Cl. og havde nu håbet, der snart kom tilbud på Ever Clean igen .
Det billigste jeg har set det til er 100,- for 10 kg. grus…[/quote]
Mener det er på tilbud i perworld til 2*16kg Estreme Classic til 200kr. Kan pt ikke få deres månedens avis til at virke på deres website
[quote=Bølle-missen;445130]Var det på tilbud? Og evt. hvor?? :høhø: Jeg er på min sidste halve pose Extreme Cl. og havde nu håbet, der snart kom tilbud på Ever Clean igen .
Det billigste jeg har set det til er 100,- for 10 kg. grus…[/quote]
Jahh, var 2 steder- det ene sted kostede det 129 og det andet 115 svjh. Det ene sted var Land & Fritid- det andet er en lille dyrebutik, der ligger ca. over for Harald Nyborg i Ålborg, men husker sgi ikke, hvad den hedder- der er jo 3 dyrehandlere i det område…
Plejer at give 159 kr. for 16 kg., så lidt er der da sparet. Nårhh ja og det er Extreme Classic jeg har købt og ikke Ever Clean.
Damn, man bruger meget grus med 4 indekatte. -what
[quote=Buffy;445151]Jahh, var 2 steder- det ene sted kostede det 129 og det andet 115 svjh. Det ene sted var Land & Fritid- det andet er en lille dyrebutik, der ligger ca. over for Harald Nyborg i Ålborg, men husker sgi ikke, hvad den hedder- der er jo 3 dyrehandlere i det område…
Plejer at give 159 kr. for 16 kg., så lidt er der da sparet. Nårhh ja og det er Extreme Classic jeg har købt og ikke Ever Clean.
Damn, man bruger meget grus med 4 indekatte. -what[/quote]
Puha 159kr. for 16kg… Så er jeg glad for at jeg kun giver 96kr for 16kg når min rabat er fratrukket… Køber som regel når der er tilbud på 2*16 til 200 og så 4% modtages på check to gange om året
[quote=Buffy;445151]Jahh, var 2 steder- det ene sted kostede det 129 og det andet 115 svjh. Det ene sted var Land & Fritid- det andet er en lille dyrebutik, der ligger ca. over for Harald Nyborg i Ålborg, men husker sgi ikke, hvad den hedder- der er jo 3 dyrehandlere i det område…
Damn, man bruger meget grus med 4 indekatte. -what[/quote]
Det synes jeg godt nok også man gør med to Da vi kun havde Freja, var forbruget vist noget med 15 kg extreme på 3-4 mdr. Nu holder det en måned +/-.
Først tog jeg i Maxi zoo…
Jeg gik lidt på må og få - ledte efter transportkasse, men fandt ikke den jeg ville have…
i stedet fandt jeg lidt legetøj, som jeg tænkte måske ville blive populært - og så lige som jeg sku til at gå hjem, hører jeg en af medarbejderne gå hen til en ung arbejder, mens hun siger: “Nu gider jeg ikke kigge mere på den! Sæt lige den her demo seng til 149,- og lav et STORT skilt!”
Jeg kigger over skulderen og så står hun med en banana leaf seng som herhjemme har kostet 399,- og ca 250-300 på zooplus - nu er de bare pist væk fra markedet (tror de er gået udt af produktion:øhmm:) - jeg skyndte mig bare at gå hen og sige “Solgt! ” Det var dagens gode handel der! Jeg tog også lige i Pet Hollywood - jeg vidste de havde den transportkasse jeg søgte til Unni
Så fra Maxi zoo og Pet hollywood kom jeg hjem med:
Seng, transportkasse, 4 bolde og 2 mus med fjer-haler
En tur ind til Stof og Stil og kigge stof - gik derfra med garn og hæklenål, nu skal det læres - det KAN godt ende med at komme kattene til gode, hvis jeg lærer at hækle mus
Så kørte jeg ind til stortcenteret og gik i stereo studio - sku hente min nye cd - lidt godt musik til alle
og så til sidst i fona efter et jack-stik og der røg lige et par øretelefoner med derfra… jackstikket er også til kattene - Unni åd nemlig det jeg havde før - og det sidder mellem tv og højtalere…