De sidste jeg har købt er dette træ, samt en vandfontæne (bedste jeg længe har købt), samt 10 kg FP grain free og 10kg Iams hairball og 2 hørmerer.
I går så jeg et Athena kattetræ på zooplus.de til 29 euro så længe lageret haves, dvs ca 1/3 del af normal prisen. Det skal stå i kælderen, så kan misserne ligge højt oppe og kigge lige ud på fortorvsniveau
Allersidst har jeg netop lavet en bestilling på Zooplus, primært med vådfoder, men forleden var jeg ude og hente denne
som Galliano har taget til sig
1 meter af det mørke og 6 meter af det lyse
Så sku der være til Unnis nye bursæt
så ska det lige sendes til Brita i morgen - og så kan jeg kun glæde mig til Middelfart
Zooplus har også lige fået en lille ordre på
2*14 kg
[quote=PiaB;457847]
Zooplus har også lige fået en lille ordre på
2*14 kg
[/quote]
Kan det virkelig betale sig kun at bestille 2 sække? :?
ja når der er fri fragt
jeg har desværre ikke alverdens plads i min lejlighed, så jeg køber aldrig mere end 2 sække hjem af gangen…
normalt ryger der dog foder oveni, men det har de rigeligt af, så sparede lige pengene
og når der så er fri fragt på den tyske zooplus, så jup - så kan det sagtens betale kun at bestille de to sække
En brugt Katkabin og 2 sække C/D foder
Ørerensemiddel fra Mysterycoon… ørerne er nu rene og kattene hører stadig ikke efter.
Havde du regnet med det:?:høhø:
Fra zooplus.de:
60 kg. kattegrus (Tigerino og Cat Clean - ville lige prøve noget nyt :))
6 x 370 g. Bozita i tetrapak (bidder i sauce)
6 pk. Miamor gufstænger.
Fra zooplus.de:
60 kg. kattegrus (Tigerino og Cat Clean - ville lige prøve noget nyt :))
12 x 370 g. Bozita i tetrapak (bidder i sauce)
6 pk. Miamor gufstænger.
Uhaa, det må være det kredsetræ og en flettekurv seng …
Også venter jeg på ting fra Brita
Har lige betalt til Middelfart udstillingen - det er vel også et køb “til” kattene
Colostrum og vådfoder.
Tja… jeg er jo kun en naiv og uvidende kælekattejer, så naturligvis havde jeg regnet med et resultat!
Nanna fik også renset ører - det hjalp heller ikke på hende
[quote=Ann K;457946]Tja… jeg er jo kun en naiv og uvidende kælekattejer, så naturligvis havde jeg regnet med et resultat!
Nanna fik også renset ører - det hjalp heller ikke på hende [/quote]
Skriv ualmindeligt håbefuld og naiv hundeejer på listen også:tihi:
Jeg var træt af min gamle reol… for det første passede den bare slet ikke ind i træsorterne/farverne herhjemme, og samtidig gav den kun et liggeplads øverst oppe (som Yasha så var ret glad for, men Devouee fik aldrig glæde af den)
så i dag tog jeg i Ikea og købte ny reol, plaider og fik så sat ny reol op
Det har givet 2 pladser inde i reolen, som Devouee MEGA elsker, og så hele toppen er der banana leaf seng og plaid på
Samtidig købte jeg et lillebord, hvor der også er kommet en plaid på, og der kommer så en kattebakke til at stå under bordet her når jeg får kattegrus hjem fra zooplus…
De hvide dvd og cd kasser bliver så skiftet her lige om lidt af stribede kasser - mine fingerspidser skal bare liiiige slappe lidt af igen, så jeg kan samle kasserne…
(var ene quinde om at samle reolen = ondt i mine gigtfingre:()
men Yasha har smidt sig tilpas på toppen af reolen nu - og SNORKER
Devouee ligger inde i det ene hul (det nederste af dem med tæppe i) - og SNORKER
og Unni ligger så midt i reolen og leger lidt med sin hale
mon jeg får nogen kat overhovedet at sove med i nat
Jeg var træt af min gamle reol… for det første passede den bare slet ikke ind i træsorterne/farverne herhjemme, og samtidig gav den kun et liggeplads øverst oppe (som Yasha så var ret glad for, men Devouee fik aldrig glæde af den)
så i dag tog jeg i Ikea og købte ny reol, plaider og fik så sat ny reol op
Det har givet 2 pladser inde i reolen, som Devouee MEGA elsker, og så hele toppen er der banana leaf seng og plaid på
Samtidig købte jeg et lillebord, hvor der også er kommet en plaid på, og der kommer så en kattebakke til at stå under bordet her når jeg får kattegrus hjem fra zooplus…
De hvide dvd og cd kasser bliver så skiftet her lige om lidt af stribede kasser - mine fingerspidser skal bare liiiige slappe lidt af igen, så jeg kan samle kasserne…
(var ene quinde om at samle reolen = ondt i mine gigtfingre:()
men Yasha har smidt sig tilpas på toppen af reolen nu - og SNORKER
Devouee ligger inde i det ene hul (det nederste af dem med tæppe i) - og SNORKER
og Unni ligger så midt i reolen og leger lidt med sin hale
mon jeg får nogen kat overhovedet at sove med i nat
Supersmart tænkt Pia med reolen. Den idé stjæler jeg når jeg får kat engang
Har købt guffer, lidt legetøj
Knap halvandet kilo fisk som vi skal spise imorgen tidlig…der er INTET som at stå op om morgenen og så begynde med at stå med snitterne i rå fisk