Ikke noget udover medicin og mad. Ham min stopklods er altså træls engang imellem
Halvdelen af dåserne i Camillas bils baggagerum
Og Leo fik tiltusket sig en pludderbold med cat-nip i går aftes… ren og skær selvforsvar - jeg havde ikke fået lov at lave flere, hvis ikke hun var beskæftiget med at myrde en af boldene
Du må fortælle ham fra Brian at pludderbolde er faaaaantastiske… og fra mig, at man IKKE skal give dem til katten lige før man går i seng!
På udstillingen i Næstved fik jeg købt både ræve og minkhaler til mine striber …Rævehalerne er kolosal store, det ser så morsom ud, når mine ungpiger kommer slæbende med en ræv, som er størrer end dem selv :-). Desuden fik de nogle nye stinkende bolsher - Det er altid et hit her
Næste indkøb jeg gør er sikkert en over-lækker kurveseng som Skattekat har, den er bare SÅ fin og lækker …Jeg tror ikke mine tøzer kan leve uden den .-)
Kattemad, tør og vådt, godbider og så har de alle været ved dyrlægen til 1 årst eftersynd og vaccinationer, og Juno er blevet steriliseret, øremærket og registret.
10 kg RC tørefoder
50 kg. Everclean, 10 pakker Catsticks, og 3 mus
Et overdækket kattetoilet med ekstra høj kant og svingdør. Den bedste invistering i lang tid. Nul mere kattegrus og stinkadore i hele badeværelset .
Et nyt smertestillende middel til Bamse… Det var vist det!
tæppe, lavet af Carla på 99 år !
og med varme i gulvet er det populært!
Cats ogConni
Tror du :høhø:
168 ds FP 21 med tun - alle varianter
miamor cat sticks med skinke
gimpet vitamin-pasta
så nu skal det bare hjem fra zoo plus
[quote=Battlestar;459165]168 ds FP 21 med tun - alle varianter
miamor cat sticks med skinke
gimpet vitamin-pasta
så nu skal det bare hjem fra zoo plus :)[/quote]
Så er der ædefest!! :yah: (Det er klart den bedste type fester efter min mening. )
16 kilo EverClean grus fra MaxiZoo og så gik turen også lige forbi Stof & Stil hvor der nu er købt ind til Halloween-burgardiner, et nyt enkeltsæt til Junior og til en lækker flydepude til.
Tror de satte større pris på torsdagens indkøb hvor jeg kom hjem fra Fakta med to bøtter Whiskas godbidder :høhø:
20 sække EC uden duft… leveret lige til entregulvet
96kg kattegrus, en ny kattebakke og en stor transportkasse
32 kg. EC grus, 12 kg. RC foder og en kradsemåtte.
10 kg. RC Sterilised. Trunten herhjemme bliver desværre ikke tyndere og nu synes jeg det er synd. Hun har problemer med egenomsorg, så der skulle gøres noget drastisk.
Har købt en plejesæt - også en pose lejetøj i aldi
Har købt to af Sussies Mega Hørmere…
Glæder mig til at modtage dem og se om drengene bliver vilde