Hvad har du sidst købt til din(e) kat(te)?

Hills kitten vådfoder og porta 21 vådfoder fra zooplus.uk

kattegrus fra fakta og kyllinge bryster.
Applaws killinge foder, rc sensitive, olivers kitten, olivers adult Lamb and duck, Hill a/d, prokolin +, KMR, gedemælk, luux fra aldi…

Tror ikke jeg kan finde på mere :slight_smile:

[quote=cæsar;360836]Sidste køb:
2 x 2 kg Hills J/D
2 X 1,5 kg Hills Hairball
4 kg GO! NATURAL Chicken, Fruit, & Vegetable
1 stk sikkerheds sele til bil, da Yaba ikke vil være i en transportkasse :slight_smile:
Tørret And
Tørret Kylling[/quote]

Hvor køber du tørret and og kylling? :slight_smile:

Har købt 2 stk. nyt legetøj til tøserne i Lidl i dag. 25 kr. stykket. Især den lille bold med klokke er genial og sidder godt fast i dørkarmen.
Hov må ikke glemme 10 fiskestænger med fjer fra Zooplus som ligger nr. 1 på hitlisten.:smiley:

Jeg sidder i skrivende stund og venter på GLS der skal komme med et banana Leaf Paradise III til Eddie :yatta:, samt en kasse vådfoder.

I sidste uge fik jeg min bestilling fra Loppetjansen på nye fine foderskåle, Pist væk-spray, Furminator og gærtabletter.

Sidst jeg fik leveret fra GLS kom der KUN 6x120 Boos Hestekød (som de ikke kan lide) og et Cat Activity Fun [SIZE=1][SIZE=2]Board ([/SIZE]som de heldigvis godt kan lide)… :)[/SIZE]

Så ikke så meget spændende og forkælelse til dem denne gang… :thumbdown:

Har lige for et par dage siden købt en lille kattemiljø, kradsepote, høngekøjer til væggen :høhø:
Det min kat dog er mest glad for er papkassen det hele kom i :thumbup:

Jeg købte lige hele zooplus igår synes jeg :smiley:

10 kg Porta 21 feline finest sensible - grain free
10 kg Iams Hairball control
12 * 400 gr Porta 21 vådfoder med kylling.
12 * 70 gr applaws med fisk
Og så nogle ekstra filtre til fontænen, men det er misserne sgu nok ligelgade med :smiley:

Nu venter og venter vi bare på det kommer :smiley: Og så håber vi Iams kan tage lidt af Fies hårboller :slight_smile:

Jeg har noget guf fra Gud på vej fra England sammen med et lille stykke legetøj, en ny pose vådfoder og nogle gode kyllinge"plader" :slight_smile:

Håber, det kommer frem inden weekenden :kryds::kryds:

Har lige bestilt hele zooplus også, så håber du vil dele, Houmann :wink:

Intet vådfoder til mig denne gang, men 12kg tørt, 30kg grus og 2x3 pakker af de der Miamor stænger der er så meget snak om :slight_smile:

Hvordan kunne jeg glemme det:?

Jeg har jo også købt to nullerputsenge og de kan bruges af alle:wehuu:

[quote=Bølle-missen;361702]Har lige bestilt hele zooplus også, så håber du vil dele, Houmann :wink:

Intet vådfoder til mig denne gang, men 12kg tørt, 30kg grus og 2x3 pakker af de der Miamor stænger der er så meget snak om :)[/quote]

Mine pakker er allerede sendt her til morgen :slight_smile: Med GLS :thumbup: Stakkels pakkemand… ihvertfald 42kg gods… :ups:

Jeg har lige købt for 1.400 kr. dåsemad - der er nok nogen, der tror, at vi selv
spiser det :tihi:

[quote=Charlotte Oeh.;362007]Jeg har lige købt for 1.400 kr. dåsemad - der er nok nogen, der tror, at vi selv
spiser det :tihi:[/quote]

Hehe… Ja… Portaen ser da ihvertfald spiselig ud… :høhø:

kattemad for 4500 kr… damn der var meget

90 kg kattegrus

Det sidste jeg har købt til Buster er 11 kilo blandet tørfoder fra ZooPlus.

Lige om lidt bestiller jeg 72 dåser Applaws til de små :slight_smile:
De æææælsker Applaws’ tunvarianter.

jeg stillede 150 * 400 g ind i et skab… Porta 21… jeg er glad for at skabet er BYGGET ind i betonvæggen…

Bare jeg havde råd til at købe så meget af gangen…
Men økonomien er meget stram pt.

[quote=PiaR;362218]Bare jeg havde råd til at købe så meget af gangen…
Men økonomien er meget stram pt.[/quote]

72 dåser er da også en pæn mængde :tihi: