Jeg har godt nok ikke selv købt, så det er nok lidt snyd, men mine katte har fået en klikker - så nu kommer jeg nok på arbejde
Jeg købte idag en masse dejlig billigt legetøj i MaxiZoo.
6 mus til 20 - Og så Trixie’s små elgsdyr med nissehue på, til en sølle 10 stykket. Kan ikke gøre det billigere på Zooplus. Så dem købte jeg lige 6 af.
Og en kam til 30. Sat ned fra 80.
Og igår bestilte jeg deres nye guf stænger. Glæder mig til de kommer! Og en masse mus der også, tror jeg kom tæt på 20. Ups. G Men så er der også til dyreværns misserne.
Sidste bestilling fra Zooplus (ankom for en uge siden):
10 x 14 kg … 1 x 10 kg
1 x 10 kg … 1 x 11,75 kg
400 gram prøvepakke (Zooplus point køb) … 4 x 2 filtre til
9 x Malik’s yndlingslegetøj … 4 catnip bolde
6 x Milo’s yndlingslegetøj … 2 x Simba’s yndlingslegetøj
1 x 6 dåsers Cosma prøvepakke (Zooplus point) … 2 x
6 x 370g Bozita Laks i sovs (stort hit!) … 6 x 370g Bozita Oksekød i sovs (stort hit!)
1 x toilet til altanen (noget bras!) … 1 x Kong Wubba Cat Mouse (Zooplus point køb)
Næste indkøb bliver sandsynligvis:
10 x Ikea LACK hylder (110 x 26 x 5 cm)
… indrettet med gulvtæppe som racerbane under loftet.
Martin - hvordan kunne du få lov til at købe med zooplus point køb?
Grunden til jeg spørger er, at jeg ikke kunne finde ud af at købe noget med “mine” point. Jeg skrev så til dem og spurgte, og fik som svar at point systemet kun var for folk i Uk…
Sussie,
Englænderne kører noget andet udover de normale Zooplus point, som du altså godt burde kunne bruge i England også.
Jeg kan ikke lige finde navnet på det, men det kommer, når man kommer ind og skal færdiggøre sin bestilling.
Og det er rigtigt, at de point kun er for englændere.
Jeg købte fra den tyske side, da gruset er lidt billigere der. Men de point man optjener fra de forskellige lande går til den samme pulje og kan bruges på hvilken side man vil.
Tyskerne har dog langt flere varer, man kan købe for Zooplus Point end englænderne.
// Martin
[quote=DaneX;362787]Sussie,
Englænderne kører noget andet udover de normale Zooplus point, som du altså godt burde kunne bruge i England også.
Jeg kan ikke lige finde navnet på det, men det kommer, når man kommer ind og skal færdiggøre sin bestilling.
[/quote]
De hedder i-points
Jeg blev lige nødt til at købe en Litter Locker II mere - jeg kom til at forære den første væk (og den gjorde lykke!)
Og så købte jeg lige en bunke trænings-snacks (klikkertræning) og et ekstra sikkerhedsnet til altanen.
Hvad brugte jeg resten af pengene på?? :?
Jeg har købt
- 24 x 400g Porta 21
- 6 x 170g Cosma i gele
- 1 sampak (12 x 85g) af Whiskas “Oh so Meaty” (Håber og regner med at det er sidestykket til Mmmmm herhjemme :))
- Nyt indlæg til denne Cat Scratching Pads & Mats: Free P&P on orders £39+ at zooplus!
- og ved en fejl en lille sisalmus, men den håber jeg Bernie vil kunne lide.
4 stk Miauw Stinkies… resten er i restordre - men der var altså heldigvis lige nok i vareprøven til ar Banden kunne få noget at lege med
49 kg foder (Orijen, Applaws og Felina Porta Grain Free).
Et lammeskindstæppe, der matcher Sander
Jeg har lige købt drinkwell fontænen 360
og nu har jeg lige fået at vide at min store tube malt fra england er landet hos vivi
Der er ankommet 85 kg fra Zooplus
De 10 kg er dog til naboen.
Havde købt en ny fjerpind - den fik Mille stjålet fra kassen før jeg fik pakket ud - og den er et stort hit
Derudover en nullerputseng fra Brita.
Noget sådant kan man da ikke skrive og så undlade billeder:wehuu:
Lammeskind og Sander…det må da lige være til at og
af
[quote=Vivi_Fletcher;378163]Der er ankommet 85 kg fra Zooplus
De 10 kg er dog til naboen.
Havde købt en ny fjerpind - den fik Mille stjålet fra kassen før jeg fik pakket ud - og den er et stort hit
Derudover en nullerputseng fra Brita.[/quote]
Det var forhåbenlig en nullerputpose der kom til dine misser:pote:
[quote=kamikaze;378179]Noget sådant kan man da ikke skrive og så undlade billeder:wehuu:
Lammeskind og Sander…det må da lige være til at og
af[/quote]
Indtil videre er der overhovedet ikke nogen af kattene, der kan se fidusen ved det - men det kommer nok og ellers kan killingerne nok bruge det, når de kommer
Hvis ikke det er samme farve som Sander, så ved jeg ikke hvad er - der er endda samme abrikosfarvede stribe midt på ryggen, som han har
2 klatremiljøer i udestuen og 1 banantræ i køkkenallrummet.
8 kasser RC folieposer så det må være næsten 100 poser
3 poser Feline Porta 21 grain free a 23 kg
en masse råfoder/kød
i onsdags 2 kg sejfillet…det blev spist samme aften Cedille spiste selv en hel fillet for derefter at kaste halvdelen op i et af de nye miljøer
Til gengæld mistede de deres elskede platform i haven…3,5 m høj…stammen den var lavet af var rådden så den måtte ned inden den væltede selv
Et lammeskind uden Sander på er ikke godt nok.
VI vil have en lammeskind MED Sander på…så vi har noget at savle over i Pinsen
[quote=kamikaze;378183]Et lammeskind uden Sander på er ikke godt nok.
VI vil have en lammeskind MED Sander på…så vi har noget at savle over i Pinsen [/quote]
Så må jeg se, om jeg kan finde noget at lokke ham med
Tror også det er sådan lidt, at enten kan de lide det - eller også kan de ikke.
Jeg har haft en lammeskindspude liggende lææænge uden at mine egne katte nogensinde har gidet bruge den. Men nu har to af mine plejemisser ligget stort set uafbrudt på den i en uge.