Hvad har du sidst købt til din(e) kat(te)?

En smæklås på en soveværelsesdør? Det lyder … voldsomt. Ligger soveværelset for sig selv da?

20 kasser vådfoder …

700 daggamle kyllinger - og kattene elsker dem, især lille Alley

2 påfuglefjer og 3 hanefjer… Stooort hit… Og et kaninskin… Det var dog ikke vildt spændende

Ja det må være mit kæmpe kradsetræ inde i stuen

Har lige bestilt 2 x 10 kg James Wellbeloved med kalkun og ris - håber og be’r til at det kan løse samtlige kattes problemer at komme tilbage på det foder de tidligere har fungeret rigtigt godt på.

Og så røg der lige et ekstra eksemplar af en katteseng med - den er så populær herhjemme at der nogengange er kø, så nu får de en ekstra - skulle jo lige op på de 75 pund så jeg kunne få 5% rabat :wink:

Jeg får her en af dagene den kradsetønde, jeg så længe har kunnet tænke mig - jubiii!!! :smiley:

Derudover købte jeg en god røvfuld FP21 vådfoder, en “da bird” oooooog noget Applaws tørfoder.

Og Dreamies godbidder - uhm, tyksakken elsker dem :smiley:

En ny killing så Ozzy har en at lege med :hjertehop:

Ja ok jeg har ikke HELT købt ham endnu, men på fredag… :wehuu:

Elhegn i Harald Nyborg. Med hegnstråd, isolatorer, jordspyd og hegnstester endte det på 1.800 kr, hvilket er en del mindre end frygtet. :slight_smile:

Kunne måske have sparet 300 ved at nøjes med den mindste model, fordi vore katte er så artige. Men det er jeg ikke sikker på, at naboernes katte også er… :cool2:

Og så røg der lige en damprenser i kurven også, nu jeg var der. I siger jo, det er smart, ikke? :smiley:

Ih jeg glæder mig til at høre om Harald Nyborgs damprensere er pengene værd. De er jo generelt noget billigere end de modeller der blev vist i damprensertråden. Og jeg vil gerne ha’ en. Men ikke sådan “flere 1000 kr gerne” :slight_smile:

10 kg Sanabelle tørfoder til 250 kr

120 kg grus :uha:

TAK!!! Så virker de 4x14 kilo jeg lige har fået jo som ingenting :wink:

Udover gruset har jeg (eller rettere misserne) fået en ordentlig skudefuld blandet dåsemad fordi jeg stadig leder efter noget de for alvor GIDER æde. Men Carny er ved at være et hit i det mindste.

Derudover en lege-tunnel:

og en . af de her CatIt S-formede baner med en kugle:
Som ingen af dem indtil videre har vist den store interesse. Til gengæld gik gamle Phumba FULDKOMMEN amok i den der tunnel i morges*) og for frem og tilbage gennem den og fangede efter usynlige prikker osv…

*) “I morges” er naturligvis noget jeg har fået refereret fra Manden som står op på disse ukristelige tidspunkter.

Får 20 kg vådfoder hjem i morgen :stuck_out_tongue:

Zylkene, Feliway og Felifriend til den kommende sammenføring er bestilt i dag… :slight_smile:

Tun

Et petfun kradsetræ fra zooplus.de
Glæder mig vildt meget til det ankommer og de sendte det faktisk samme dag jeg bestilte :wehu:

Zylkene, Feliway og Felifriend…

Nåja og så disse to nullerbasser, som var min og Tarzans forsinkede fødselsdagsgave fra mig :hjerte:

En rævehale :stuck_out_tongue:

Diverse kattefodder :wink: