Jeg kom også til at købe et nyt Petfun i går Kratzbaum JOY – Kratzbaum Rastplatz für die Katze in Einem. Petfun Kratzbäume - PetFun Kratzbäume
Det er jeg helt vildt glad for - og det kan “samles” så det ikke fylder så meget i min lille stue.
Bozita Chunks in Jelly Super Megapack: 64 x 370 g - mixed megapack
Feline Porta 21 Savings Pack 12 x 400 g - Tuna with Crab
Feline Porta 21 Savings Pack 12 x 400 g - Tuna with Sprats
Feline Porta 21 Savings Pack 12 x 400 g - Tuna with Beef
2 x 10 kg Iams Bulk Economy Pack - Adult Hairball (2 x 10 kg)
Sheba Essence Pouch Multipack 12 x 85 g - Fine Meat Dining Collection
Grand Total:
£258.69
damn katte - kan i SÅ være glade!!!
drillepinde… de gamle var blevet “karseklippede”
En halv palle kattegrus.
Og en masser foder fra zooplus, både vådt og tørt…og guffer
Vi skal have en masse hjem hvis det nu bliver vinter
Jeg kom til at købe (endnu) et sæt gardiner fra Evas vanvittig lækre og smukke burgardineri går på udstillingen…
Men Snus trængte altså til et nyt sæt, det gør hun altså.
Evas gardiner er bare totalt uimodstålige!
Har ikke købt noget, men lavet en katteseng til den bette.
Mine forældre havde ryddet op på loftet og fundet en masse sække med bamser der skulle smides ud. Jeg købte derfor lidt dtof og ribbede bamserne og så blev der en fin kattesend ud af det.Synes det gik ret gpdt eftersom jeg ikke havde noget mønster, og ikke har syet med overlock i årevis
40kg kattefoder fra roayl canin
Et pet fun kradsetræ.
Nu må jeg se om vi skal have et ekstra.
60 kg RC…
medlemsskab af jyrak for 2012
2 stamtavler
40 dåser LUX
og da vi i familien har besluttet at vi kun giver julegaver til børnene…så formastede jeg mig lige til at bruge 142 pund på zooplus… til diverse våd mad og lidt legetøj
Jeg har købt denne http://www.zooplus.de/shop/katzen/katzenbetten_katzenkissen/heizungsliegen/10538
4kg. Porta 21 holistic med kylling
Mixed Megapack AnimondaOgså nogen godbider til Bamse
Det er “deres” julegave
Maden er bare overlevelse
Et hus til mine forældres genudsætningskat (som den allerede er flyttet ind i!!)
plus en ordentlig bunke mus, grus og mad.
Et Petfun træ
20kg foder
Kattejulekalender
Og så fik jeg nogle gratis oste-godbider
Samt at jeg havde nogle zooplus point der skulle bruges inden d. 31,
så det blev til nogle Cosma gidbidder og sådan en børste-dims til at fjerne hår med fra møbler/tøj.
Så nu skal jeg bare vente på at GLS-manden snart kommer med det
Det bliver den glad for. Flot.
en drillepind med en lang snor-lignene ting (den er tykkere, lavet af stof der er syet til et rør) med en vatkugle i enden… bedste invistering ever!! Så kan jeg nemlig lege med ham, selv npr jeg har voldsomm smerter… totalt i orden, til den lillesum af 39 kr.
Købte forleden dag 6 små mus…og de er allerede væk! Hmmm…
Og så fandt jeg en “soft-klikker”…syntes min gamle klikkede alt for voldsomt, så det var ret nice
Skal snart i Aldi, håber liiiiige jeg kan klare mig til efter d. 1… burde kunne lade sig gøre
En stor Sturdi-taske i sort med sommerfugle og endnu en Sturdi Tote
Kattenes forsinkede julegave er nu bestilt, til “projekt sikker kattealtan”
først lidt at ligge på derude, så man kan ligge og kigge efter alle fuglene herude:
og så 4*3 meter net til at holde fuglene ude og kattene inde
og så lidt godbidder til kræene også - der var jo nogle point som skulle bruges inden nytår
(og det hele til den lille pris af 275 leveret til døren hurra for tilbud på ting og tilbudskoder til zooplus)
3 x Harties (tilbud)
Drillepind med fjer, da den fjer han fik med fra Christa og Flemming er PÆNT gnasket itu - Tænker at drillepinden kan holde så længe den kan, og så får han fjeren når den engang falder af (Tilbud)
3 x Toothies (tilbud)
60 x cattesy sticks. Der var en blandet prøvepakke, så man får 15 af hver af de 5 forskellige varianter. Kaizer elsker dem!!! (Tilbud)
25 liters fodertønde… skønt at få det hele samlet 1 sted, når man nu har blandet forskellige slags tørfodder. (Tilbud)
Kattemint. Så kan jeg få fyldt hans halvdøde mus op, og se om han overhovedet har interesse i det, inden jeg køber hjem i større mængder (tilbud)
Den lille kasse med jokies, samt en legebold. Skal lige se om han kan lide dem, og om han gider bolden, inden vi køber den store pakke (tilbud)
Det var første gang jeg handlede på Zooplus.dk og taget i betragtning af at jeg fik det hele på tilbud, så er jeg ret godt tilfreds
Også selvom den første levering slog fejl, og jeg måtte have det genleveret.
Jeg har lige bestilt 2x10 kg Josera tørfoder + 6 pakker Bozita dunsemad fra zooplus. Havde sparet points op - så der er lidt legetøj og guffer med i pakken
[QUOTE=Darc;759670]
3 x Harties (tilbud)
Drillepind med fjer, da den fjer han fik med fra Christa og Flemming er PÆNT gnasket itu - Tænker at drillepinden kan holde så længe den kan, og så får han fjeren når den engang falder af (Tilbud)
3 x Toothies (tilbud)
60 x cattesy sticks. Der var en blandet prøvepakke, så man får 15 af hver af de 5 forskellige varianter. Kaizer elsker dem!!! (Tilbud)
25 liters fodertønde… skønt at få det hele samlet 1 sted, når man nu har blandet forskellige slags tørfodder. (Tilbud)
Kattemint. Så kan jeg få fyldt hans halvdøde mus op, og se om han overhovedet har interesse i det, inden jeg køber hjem i større mængder (tilbud)
Den lille kasse med jokies, samt en legebold. Skal lige se om han kan lide dem, og om han gider bolden, inden vi køber den store pakke (tilbud)
Det var første gang jeg handlede på Zooplus.dk og taget i betragtning af at jeg fik det hele på tilbud, så er jeg ret godt tilfreds
Også selvom den første levering slog fejl, og jeg måtte have det genleveret. :)[/QUOTE]
MHT fodertønden så skal du passe lidt på hvor du stiller den, efter hvad jeg har læst af anmeldelserne på den. Jeg har nemlig osse kig på sådan en - men fedtstoffet fra tørfoderet kan tilsyneladende “sive” igennem, så jeg ville som minimum fore den med en plastiksæk
Jeg har mit eget tørfoder lige nu i en stor plasticpose som er nede i en af den slags indkøbstasker af armeret plast. Tønden er bare meget pænere
Catessy-sticks i den blandede pakke (+ lidt ekstra) fik jeg osse med sidste gang. Og ja, kattene ELSKER dem