Hvad har du sidst købt til din(e) kat(te)?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;759986]MHT fodertønden så skal du passe lidt på hvor du stiller den, efter hvad jeg har læst af anmeldelserne på den. Jeg har nemlig osse kig på sådan en - men fedtstoffet fra tørfoderet kan tilsyneladende “sive” igennem, så jeg ville som minimum fore den med en plastiksæk :slight_smile:

Jeg har mit eget tørfoder lige nu i en stor plasticpose som er nede i en af den slags indkøbstasker af armeret plast. Tønden er bare meget pænere :slight_smile:

Catessy-sticks i den blandede pakke (+ lidt ekstra) fik jeg osse med sidste gang. Og ja, kattene ELSKER dem :)[/QUOTE]

Det anede jeg ikke… men pyt, den står i et skab der (forhåbentligt) snart skal skiftes ud :slight_smile: Synes bare det er FANTASTISK at få samling på tingene :smiley:

Men han gider ikke rigtigt de der jokies?! :confused:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;759986]MHT fodertønden så skal du passe lidt på hvor du stiller den, efter hvad jeg har læst af anmeldelserne på den. Jeg har nemlig osse kig på sådan en - men fedtstoffet fra tørfoderet kan tilsyneladende “sive” igennem, så jeg ville som minimum fore den med en plastiksæk :slight_smile:

Jeg har mit eget tørfoder lige nu i en stor plasticpose som er nede i en af den slags indkøbstasker af armeret plast. Tønden er bare meget pænere :slight_smile:

Catessy-sticks i den blandede pakke (+ lidt ekstra) fik jeg osse med sidste gang. Og ja, kattene ELSKER dem :)[/QUOTE]

Det anede jeg ikke… men pyt, den står i et skab der (forhåbentligt) snart skal skiftes ud :slight_smile: Synes bare det er FANTASTISK at få samling på tingene :smiley:

Men han gider ikke rigtigt de der jokies?! :confused:

Så fik Rags sin egen Sandy-bæretaske, så han kan komme standsmæssigt rundt.

525 kr i MaxiZoo for mellemstørrelsen (53x47x41 cm). Det er godt nok 75 mere end Zooplus.de, men så er den i huset… :slight_smile:

Og nej, det er ikke ham på billedet.:slight_smile:

Uhhhh den er sååååå skøn :slight_smile: Jeg købte den lille til Rose og hun elskede den :slight_smile:

Jeg har lige købt en ordentlig omgang tørfoder og en DaBird…

Ja, det var jo også på din anbefaling jeg købte vores første Sandy. Den lille model viste sig så at være i underkanten til Rags, men den er OK til Milly. :slight_smile:

Håber tørfoderet holder længere end Birden’s 12 sekunder… :høhø:

:slight_smile: så håber jeg ikke mine ord bliver gjort til skamme :slight_smile:

Den første har da i hvert fald været god nok til, at jeg turde købe en mere… :slight_smile:

Jeg synes, det er en lækker taske - sikker, bekvem og med smarte små detaljer.

Også her… synes i hvert fald det er lækkert indmaden kan vendes… Ikke at mine tynde gespenster foretrækker det, men det kan være smart nok til nogle tider :slight_smile: Og ja, har man ikke meget plads er det en perfekt seng, der gør dem trygge ved transportkassen :slight_smile:

For en uges tid siden kom den rare GLS-mand med en kasse fra Zooplus med 10 kg James Wellbeloved og en æske vådmad der skulle prøves.

I Brædstrup brugte jeg lidt af de finanser der kunne samles fra kistebunden på verdens allerbedste kattenarko, baldrianbolcher fra Min Ven Kattens Internat & Pension i Odense, en fasanvinge og 1½ fasanfrakke fra Brita, 1 GIP kokarde fra JYRAKs kokardestand (så Juniors sæt titelkokarder er komplet når jeg finder ud af hvor de skal op og hænge) og så havde Junior og Niggis opdrætter en stor pose fasanfjer med til flokken.

Af kommende indkøb skal jeg have syet nye puder til det kurve"tårn" jeg har stående i soveværelset, så jeg skal have fundet noget stof og noget fyld jeg synes om og som misserne vil elske at ligge på.

Så kom der også en zooplus pakke hertil :slight_smile: Var løbet tør for poser til litter lockeren og kom vist til at fylde lidt mere i kurven :ups:

bl.a. en catit senses bane til Vívils ellers så flade bane :smiley:

og så måtte jeg jo prøve jokies med tilhørende bold :ups:

Artos og Vívil var overhoved ikke interesserede i dem :uha: Men så kom Flykra og hun var helt oppe at køre! Det var bare guf :smiley:
Hun har i løbet af aftenen gået i pendulfart imellem os, for at få nus, og så smutter hun liiige forbi bolden og får en snack og så tilbage til os :klapper: Er så stolt af hvor lynhurtigt hun lurede hvordan den bold skulle bruges :inlove:

FunBord m/5 ting i en
CatNip spray
GimpetGrasbits
Galdinoe Leonia**
I-Click

Alt sammen købt hos jekas. Fik det hjem i tirsdags & hun opføre sig allerede som om hun har spist af Fun Bord hele sit liv. Så nu får hun al sin mad der, i stedet for i sin foderbold :juhu: Jeg havde klart regnet med hun kunne finde ud af den, men havde dog håbet den ville give hende lidt større udfordring end den gør :smiley:

Jeg har lige købt:

HUSK
Kylling fileter
Kylling halse
Lux
Heste kød

Også har jeg lige købt en masse grooming produkter :slight_smile:
Mason Pearson børste
Chris Christensen Clean start
Chris Christensen Thick n’ thicker
Chris Christensen After bath
Super sug håndklæde

Og burgardiner
vand og mad skål til udstilling
lille kattebakke

Det tror jeg vidst var det :wink:

Næææh jeg har jo også lige købt en masse agility ting
og kattene synes det er rigtig sjovt med den nye agility bane …
må snart få optaget en lille video af dem hehe det ser simpelthen så morsomt ud:tihi:, men de hygger sig:hjerte:…

En Catit Design Senses Play Circuit og to reservebolde med lys i :høhø:
Porta 21 Feline Finest Adult
Whiskas bidder i sovs
og en ekstra litter lifter.

Venter nu utålmodigt på GLS :venter:

En roadrunner deluxe 2 transportkasse til Maria fra Maxizoo. Og den er pink fordi manden ikke var med ude at købe den:tihi:

Og så tror jeg snart det er tid til en zooplus bestilling - der er ved at være lavvandet i fodertønden.

120 dåser Applaws, 20 kg Sanabell, 20 kg RC indoor longhair. Til Rødmis 24 ds LUX og 48 ds Animonda Carny(det er han rigtig glad for) han får samme tørkost som de andre.

her er der lige blevet indkøbt 2 store tuber kattemalt og en katteshampoo.

kattemalten er det helt store hit, men jeg har meget stor tvivl om at shampooen får den samme modtagelse:tihi:

6 “dåser” Thrive tørret guf og en lille portion Gourmet Gold - plus nogle jeg ikke havde set før: Gourmet DIAMANT. Med glimmeretiketter og det hele. Fint skal det være :tihi:

(og så tørret hønsehud og små fisk omviklede med kylling. Som egentlig er til rotterne, men som kattene også lige fik lov at smage på)

Altsammen fra Zoolpus :slight_smile:

Det seneste jeg har købt er en lille smule vådfoder (herhjemme kører vi stadig med “en lille smule” fordi der aldrig er garanti for om herren vil nedlade sig til at spise det der bliver serveret for ham)

Og så en katteshampoo fra KW som faktisk hedder Hvalpeshampoo men som også er til katte. Den fik bestemt ikke en god modtagelse meeeeen bades det skal han altså.

Jeg har netop bestilt Spielhäuschen für Katzen jetzt günstig kaufen | zooplus - så nu er jeg spændt på modtagelsen og om den kan holde til tempoet hos voksne katte :slight_smile: Ellers må den pakkes sammen, til killingerne kommer.

Vi har et Petfun træ undervejs, pengene er hævet, så nu venter vi bare :slight_smile: